Carl Klingberg

Tinke18

Vakiokokoonpanossa
Jos oikeen muistan, Klingbergin soppari julkaistiin joskus suunnilleen isänpäivän aikoihin ja najman pelasi vikan pelinsä sen jälkeen vasta, saatan silti olla väärässä. E. Olin väärässä, Najman pelas vikan pelin 17.11 ja Klingbergin soppari julkaistiin 24.11.
Et ollut väärässä. Najman pelasi vielä 30.11. Kuopiossa 5.12 oli sitten sivussa, kuten moni muukin

Gmoo

Luottopelaaja

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
– Voi sanoa, että pelityylini on kuin tehty pudotuspeleihin. Olen aina ollut parhaimmillani keväällä. Sytyn täysillä, kun panokset ja kaksinkamppailut kovenevat.

Ei jää ainakaan Kulta-Callesta kiinni keväällä.

Voiko tätä outoa hankintaa olla rakastamatta? Kaveri on jo osoittanut olevansa niiden ratkaisuhetkien mies ja kaikesta paistaa se halu voittaa sekä se häviämisen viha.

Koko joukkue on Callenkin näköinen. Ei meitä ole helppo voittaa vaikka olisi se "ohi peli".

Toutain

Luottopelaaja
– Voi sanoa, että pelityylini on kuin tehty pudotuspeleihin. Olen aina ollut parhaimmillani keväällä. Sytyn täysillä, kun panokset ja kaksinkamppailut kovenevat.

Ei jää ainakaan Kulta-Callesta kiinni keväällä.

Tästä mä tykkään, että sanotaan saatana asiat niin kuin ne on/koetaan, vaikka kyse olisikin meille suomalaisille usein niin vieraasta "omakehusta".

tynamo

Luottopelaaja
Hui-ke-a pe-laa-ja.

Kuin tehty peleihin, missä pitää nostaa omaa ja ketjukavereiden tasoa. Todella veemäinen ukko vastustajan kannalta; antaa kovuutta ja ottaa sitä hymyillen vastaan. Suu käy aina, kun on paikka päästä ihon alle. Taklaa, menee kovaa maalille. Osaa pelata kiekolla. Luo henkeä koko porukkaan.

Äkkiä se optio käyttöön ja yksi lisävuosi päälle. Ei saa jäädä rahasta kiinni.

Gazdan lämäri

Vakiokokoonpanossa
Myydään vaikka puoli joukkuetta, mutta Calle täytyy pitää. Jos tillu päättää olla uusimatta, menen järjestämään tullintorille elokapinan missä kerään adressiin nimiä sen puolesta, että tillu erotetaan tehtävästään ja saa ikuisen porttikiellon Tampereelle. Pointti tais tulla selväksi eli jos Callea ei pidetä niin tillu perkele...

Ipoori

Vakiokokoonpanossa
Myydään vaikka puoli joukkuetta, mutta Calle täytyy pitää. Jos tillu päättää olla uusimatta, menen järjestämään tullintorille elokapinan missä kerään adressiin nimiä sen puolesta, että tillu erotetaan tehtävästään ja saa ikuisen porttikiellon Tampereelle. Pointti tais tulla selväksi eli jos Callea ei pidetä niin tillu perkele...
Mukana ollaan