CHL Otteluseuranta (pl. Ilves)

Kerrankin tuuri oli meidän puolella. Mountfieldillä oli kaksi puhdasta läpiajoa jatkoilla, ja niistä ensimmäinen jopa kahdella nollaa vastaan, mutta ei maalia. Nyt Zürich menee KalPaa vastaan, ja meille tuli "Bremenin satama" Bremerhaven, joka on nyt Saksan liigassa kolmantena.

Kerrankin tuuri oli meidän puolella. Mountfieldillä oli kaksi puhdasta läpiajoa jatkoilla, ja niistä ensimmäinen jopa kahdella nollaa vastaan, mutta ei maalia. Nyt Zürich menee KalPaa vastaan, ja meille tuli "Bremenin satama" Bremerhaven, joka on nyt Saksan liigassa kolmantena.
Ei oo kyllä nää Saksan porukat vakuuttanut!No Ilves on Ilves, turpaan voi tulla keltä vaan.

Oli muutenkin dumarit pikkasen Ilveksen puolella kun eivät viheltäneet jäähyä siitä toisen läpiajon kiinnipitämisestä :D

Kalpalle zch ja Lukolle Storhamar.kyllä 8 joukkoon pitää kahden suomalaisen ainakin päästä.

Itsehän olen sen verran kieroluonteinen tässä jääkiekkokannattamisessa, että toivon vain yhden tietyn suomalaisen pääsevän. Mä en pääse CHL:ssäkään eroon siitä mindsetistä, että nää tutut suomalaiset on aina niitä vastustajia ja kilpailijoita, joille ei toivota mitään hyvää :D

Itsehän olen sen verran kieroluonteinen tässä jääkiekkokannattamisessa, että toivon vain yhden tietyn suomalaisen pääsevän. Mä en pääse CHL:ssäkään eroon siitä mindsetistä, että nää tutut suomalaiset on aina niitä vastustajia ja kilpailijoita, joille ei toivota mitään hyvää :D
Ite en jaksa kuunnella sitä Liigan jatkuvaa dissaamista joten tämä on ainoa paikka jossa toivon muittenkin liigajengien pärjäävän.

Ei tuo Pinguins silti mikään heittopussi ole, kokeneita liigajyriä ja maju-ukkoja pienemmistä maista mukana. Mutta kelpaa hyvin silti.

Takaisin