Kyllä mää luulen, että toi Cervenka vetää ihan oikeesti lähemmäs miljoonan. Ja vielä ihan syystä.Ei olis kyllä ikinä uskonut.
Ja Tappara on näemmä Tappara. Livevedosta ehdin erätauolla nappaamaan 2.60 kertoimella Tappara ML:n, Tapun tekeminen sillä tasolla atm. että vähän kuin rahaa printtaisi.
Olisi mielenkiintoista tietää paremmin, miten noi sveitsiläisseurat rahoittaa ton toimintansa. Lyökö sveitsiläispankit ja muut vaan niin mottipäisiä sponsorirahoja vai onko se isot tv-sopimukset tms?"Thanks to these positive signals, the Lakers have increased their budget to CHF 12 million for the upcoming season, the Südostschweiz writes."
Todellakin, tärkeä palanen omalle tiimillensä.Kyllä mää luulen, että toi Cervenka vetää ihan oikeesti lähemmäs miljoonan. Ja vielä ihan syystä.
Kyllä mää luulen, että toi Cervenka vetää ihan oikeesti lähemmäs miljoonan. Ja vielä ihan syystä.
Nää Jensenit, Cervenkat, Schroederit ottaa varmaan reilu miljoona frangia mieheen. Äkkiä siitä kertyy.Ei olis kyllä ikinä uskonut.
Sinioranssien kausarit ei saapunuMiten voi olla, että Tappara ilmoittaa myyneensä heidän seisomakatsomonsa loppuun. Jos vierasjoukkoeella on heidän "omassa" katsomossa noin 2x enemmän väkeä?
Spriklerit pamahti kuulopuheiden mukaan Toivottavasti me päästään pelaan huomenna...Onhan kaide kunnossa? Onhan?
Siellä soihdut palaa meidän päädyssä!
Onsseille kriisi-apua?
Juu, ei pala.
Mutta kysymyshän kuuluu, miten noi saatiin läpi turvatarkastuksessa?
Juu, ei pala.
Juu, ei pala.
Juu, ei pala.