CHL Otteluseuranta (pl. Ilves)

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 772
Jää sinä vaan nuolee heidän persettä.
Ei tässä tarvitse varmaan kenenkään persettä nuoleskella. Riittää kun toteaa faktat.

Ihmeellisesti täällä joillain on kiehahtanut hattuun heti kun pikkuisen pärjätään. Mitään me ei silti olla vielä voitettu. Kyllä kannattaa vähän kunnioittaa naapurin touhua.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 363
Ei tässä tarvitse varmaan kenenkään persettä nuoleskella. Riittää kun toteaa faktat.

Ihmeellisesti täällä joillain on kiehahtanut hattuun heti kun pikkuisen pärjätään. Mitään me ei silti olla vielä voitettu. Kyllä kannattaa vähän kunnioittaa naapurin touhua.
Veikkaisin, että päinvastoin. Paljon ollaan saatu nieleskellä tässä vuosikymmenten aikana, hattuun ei ole kilahtanut.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 025
Ei tässä tarvitse varmaan kenenkään persettä nuoleskella. Riittää kun toteaa faktat.

Ihmeellisesti täällä joillain on kiehahtanut hattuun heti kun pikkuisen pärjätään. Mitään me ei silti olla vielä voitettu. Kyllä kannattaa vähän kunnioittaa naapurin touhua.
Kannattaa kunnioittaa ja ottaa mallia. Meillä on vielä pitkä matka samanlaiseksi organisaatioksi. Siihen ei tulla vuodessa.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
2 079
Ei tässä tarvitse varmaan kenenkään persettä nuoleskella. Riittää kun toteaa faktat.

Ihmeellisesti täällä joillain on kiehahtanut hattuun heti kun pikkuisen pärjätään. Mitään me ei silti olla vielä voitettu. Kyllä kannattaa vähän kunnioittaa naapurin touhua.
No menee kyllä vähän yli jos täytyy hävetä omaa seuraa kun toinen on menestyneempi viime aikoina :D
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 772
Oisko vaikka sen takia yks pronssi kun meidän talous kustiin ja käytiin melkein konkursissa tietääkseni mouhoilla tällästä ei ole ollut.
Niin eikö se kerro kaiken oleellisen tästä tekemisen tasosta ja eroista seurojen välillä?

Nyt ollaan oikealla tiellä mutta ei me olla silti mitään voitettu. Oman elinikäni aikana olen nähnyt 3 mitalia. Niistä kaksi pronssia ja yksi hopea.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 772
No menee kyllä vähän yli jos täytyy hävetä omaa seuraa kun toinen on menestyneempi viime aikoina :D
Kerro toki missä kohtaa olen hävennyt omaa seuraa? Et tietenkään minua tunne mutta olen helvetin ylpeä meidän seurasta ja kannan seuran värejä ja vaatteita ylpeänä.

Silti se ei muuta sitä faktaa että mitään menestystä meillä ei ole ollut. Sillehän minä en mitään mahda.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 702
Olihan tuo nyt aika noloa ettei "mestarien liigan" finaalimatsissa ollut edes täyttä mökkiä. Helvetisti oli tyhjiä paikkoja vaikka pitkin viikkoja uutisoitiin kuinka oli loppuunmyyty instana.

Tiedä sitten kertoisiko jotain tuon liigan arvostuksesta, hmm...
 

Peluuri

Luottopelaaja
Viestejä
1 247
Aukesko Suomeen nyt lisäpaikka silleen että runkosarjan top3 pääsee chl mikäli tappara on sen sisällä?
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 853
Onnea naapuriin!

Eiköhän Ilveskin olisi mennyt hieman pitemmälle noissa höntsyissä, jos Pendo olisi ollut kauden alusta asti puikoissa.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 626
Ei se meiltä ole pois, jos Tampereen Tappara on parempi kuin joku ruotsalainen yrittäjä. Pidetään vaan huoli siitä, ettei Euroopan mestari ole Suomen mestari.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 708
Onhan se nyt kohteliasta onnitella naapuria CHL voitosta. Fakta on myös se et ku Ilves ja Tappara kohtaa ens kerran ei CHL voitto paina yhtään eikä ois painanu tappiokaan. Niinku aiemmin laitoin et miten kävi Jypille CHL voiton jälkeen. Tippuivat korkeelta ja kovaa.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
2 079
Kerro toki missä kohtaa olen hävennyt omaa seuraa? Et tietenkään minua tunne mutta olen helvetin ylpeä meidän seurasta ja kannan seuran värejä ja vaatteita ylpeänä.

Silti se ei muuta sitä faktaa että mitään menestystä meillä ei ole ollut. Sillehän minä en mitään mahda.
Väität T#pparaa joksikin ylijoukkueeksi jota on ihan mahdoton vaikka johdetaan heitä sarjataulukkossa pisteellä. Itse en ainakaan kumarra kellekään. Varsinkaan kun mitään ei ole vielä Liigassa ratkaistu
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 702
Onkohan asekauppias itse mukana juhlissa? Jorsti hoitaa piristeet?
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 662
Hienosti hoiti Tappara Euroopan mestaruuden kotiinsa. Tulosta on kunnioitettava ja Tappara on tällä kaudella Euroopan mestari, Ilveksen sijoitus oli muistaakseni 20. Se ei kuitenkaan vielä varmistanut Tapparalle myös Suomen mestaruutta.

Ilves on Tapparaan verrattuna vasta CHL-tarinansa alussa, aika monta kertaa Tapparallakin kerkesi päättymään pettymykseen hyvissä ajoin, ennen kuin nyt tuli kultaa. TPS:llä on 2 Euroopan mestaruutta (1 EC + 1 EHL) ja nyt Jokereilla (1 EC), JYPillä (1 CHL) ja Tapparalla 1 (1 CHL). Olisihan se kiva Ilveskin tuohon jossain vaiheessa lukea, mutta palataan siihen asiaan aikaisintaan ensi kaudella. Nyt taistellaan täysillä Suomen mestaruudesta ja vaikka niitä Ilveksellä paljon onkin, niin viimeisimmästä on jo aivan liikaa aikaa.
 
Ylös