Ei tässä tarvitse varmaan kenenkään persettä nuoleskella. Riittää kun toteaa faktat.Jää sinä vaan nuolee heidän persettä.
Veikkaisin, että päinvastoin. Paljon ollaan saatu nieleskellä tässä vuosikymmenten aikana, hattuun ei ole kilahtanut.Ei tässä tarvitse varmaan kenenkään persettä nuoleskella. Riittää kun toteaa faktat.
Ihmeellisesti täällä joillain on kiehahtanut hattuun heti kun pikkuisen pärjätään. Mitään me ei silti olla vielä voitettu. Kyllä kannattaa vähän kunnioittaa naapurin touhua.
Kannattaa kunnioittaa ja ottaa mallia. Meillä on vielä pitkä matka samanlaiseksi organisaatioksi. Siihen ei tulla vuodessa.Ei tässä tarvitse varmaan kenenkään persettä nuoleskella. Riittää kun toteaa faktat.
Ihmeellisesti täällä joillain on kiehahtanut hattuun heti kun pikkuisen pärjätään. Mitään me ei silti olla vielä voitettu. Kyllä kannattaa vähän kunnioittaa naapurin touhua.
No menee kyllä vähän yli jos täytyy hävetä omaa seuraa kun toinen on menestyneempi viime aikoinaEi tässä tarvitse varmaan kenenkään persettä nuoleskella. Riittää kun toteaa faktat.
Niin eikö se kerro kaiken oleellisen tästä tekemisen tasosta ja eroista seurojen välillä?Oisko vaikka sen takia yks pronssi kun meidän talous kustiin ja käytiin melkein konkursissa tietääkseni mouhoilla tällästä ei ole ollut.
Kerro toki missä kohtaa olen hävennyt omaa seuraa? Et tietenkään minua tunne mutta olen helvetin ylpeä meidän seurasta ja kannan seuran värejä ja vaatteita ylpeänä.No menee kyllä vähän yli jos täytyy hävetä omaa seuraa kun toinen on menestyneempi viime aikoina
4 paikkaa Suomesta CHL:ään ensi kaudella. Tappara + runkosarjan 3 parasta mikäli mestari on joku näistä tai sitten Tappara +runkosarjan 2 parasta jos tulee top 3 ulkopuolelta.Aukesko Suomeen nyt lisäpaikka silleen että runkosarjan top3 pääsee chl mikäli tappara on sen sisällä?
Väität T#pparaa joksikin ylijoukkueeksi jota on ihan mahdoton vaikka johdetaan heitä sarjataulukkossa pisteellä. Itse en ainakaan kumarra kellekään. Varsinkaan kun mitään ei ole vielä Liigassa ratkaistuKerro toki missä kohtaa olen hävennyt omaa seuraa? Et tietenkään minua tunne mutta olen helvetin ylpeä meidän seurasta ja kannan seuran värejä ja vaatteita ylpeänä.
Silti se ei muuta sitä faktaa että mitään menestystä meillä ei ole ollut. Sillehän minä en mitään mahda.