CHL Otteluseuranta (pl. Ilves)

Toutain

Luottopelaaja
Niin ja meillä ehkä 4k. Onko noloa?

En osaa sanoa, mutta 4K on kyllä ihan jotain muuta kuin 1,5K. Se on lähes kolminkertainen määrä porukkaa.

Pakko kyllä sanoa, etten ymmärrä täysin näitä muiden pienille yleisömäärille naureskeluja. Tuntuu, että niistä saadaan jotain iloa, vaikka sehän on ihan perseestä koko Liigan kannalta.

Ja siis totta kai asiasta vitsiä voi vääntää. Sitä teen itsekin mielelläni :)

Mutta eihän se mikään hyvä asia ole.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Itse olen käsittänyt että Turussa on halliin menoa pidetty jotenkin omituisena, ei coolina juttuna. Jos siis joku sattuu sanomaan että menee tepsin peliin illalla. Paitsi sitten kun ovat playoffseissa. TPS ansaitsisi paljon enemmän katsojia, onhan se kaksi vuotta putkeen omiin silmiin ylisuorittanut kahdella finaalipaikalla. Mutta ei kun ei, sama juttu vuodesta toiseen.

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Pakko kyllä sanoa, etten ymmärrä täysin näitä muiden pienille yleisömäärille naureskeluja. Tuntuu, että niistä saadaan jotain iloa, vaikka sehän on ihan perseestä koko Liigan kannalta.
Niinhän se on. Tällä hetkellä Iso-Britannian liigan katsojakeskiarvo on parempi kun meidän. Ja ny puhutaan maasta jossa jääkiekko ei ole edes top 3 laji. Joo onhan heillä enemmän populaa, mutta ei siellä joukkueilla ole Nokia Areenan tai Gatorade Centerin kokoisia areenoita joissa on mahdollisuudet yli 10k väkeen.

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
En minä ainakaan mitään naureskellut, sanoin vaan että noloa. Pidän sitä ehdottomasti huonona asiana, kyllä Tepsillä pitäisi yleisökeskiarvo olla jotain 5k luokkaa.

IhanJuniori

Junioripelaaja

IhanJuniori

Junioripelaaja