CHL Otteluseuranta (pl. Ilves)

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 531
Jos ei Kohosta uskalla laittaa edes patonkeja vastaan, niin mitä hänellä tekee? Pitäisi olla niin lupaava maalivahti, mutta ei edes tässä maaliin?
Jos sielä on jotain vammaa tai sairastelua? Eiköhän sitä Metsolaa ehdi huilauttaan vielä. Yleensä ovat tienneet mitä tekevät, itse en vedä johtopäätöksiä vielä Metsolan pelaamisesta tai siitä että pysyykö kasassa.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 053
Onkos täällä spekuloitu jo so sitä, että Meskanen on ykkösen kesskushyökkääjä ?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 880

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 880
No siltä kyllä näyttää :)
Melkoista kuittailua siis puolin ja toisin! Panokset kasvaa. Kuinka pitkälle lie homma viedään?
Tappara ei tuu tänä vuonna finaaleihin ihan vaan kostoksi kun me ollaan nyt kolme vuotta putkeen jääty niiden ulkopuolelle ja yhteiseen pottiin on päässyt joku h*lvetin pirikans latonsa kanssa mukaan.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 460
Tappara ei tuu tänä vuonna finaaleihin ihan vaan kostoksi kun me ollaan nyt kolme vuotta putkeen jääty niiden ulkopuolelle ja yhteiseen pottiin on päässyt joku h*lvetin pirikans latonsa kanssa mukaan.
Mä odotan muuten kahta asiaa finaaleilta. Sitä että kerrankin ne patsaat puetaan Ilves-nuttuun ja että kaikki Mouhijärvellä tietää miltä tuntuu jännittää finaaleissa sitä että toinen ei vaan voita ja sitten ne voittaa ja rikkoo suihkulähteen ja alkaa ryyppään jo ennen teekkareita.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 533
Mä odotan muuten kahta asiaa finaaleilta. Sitä että kerrankin ne patsaat puetaan Ilves-nuttuun ja että kaikki Mouhijärvellä tietää miltä tuntuu jännittää finaaleissa sitä että toinen ei vaan voita ja sitten ne voittaa ja rikkoo suihkulähteen ja alkaa ryyppään jo ennen teekkareita.
Erittäin hienosti sanottu.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 880
Pelsut näyttää persettä CHL:lle ja lähettää junnut Ruotsiin.
Eivät TODELLAKAAN halua jatkoon tuossa leikissä. Siellä vedetään vissiin aikas tiukoilla talouden kanssa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 880
Eikös siellä tehty reilu 10k voittoa koko kaudesta kun saatiin dynaamisesti hinnoiteltua puolivälierät kuuhun? Ilman Game seveniä oltaisiin oltu rumasti pakkasella
Juu jotain voittoa siellä taidettiin tehdä, mutta säästettiin myös ehkä vähän väärissä paikoissa (CHL jää)
 
Ylös