CHL Otteluseuranta (pl. Ilves)

Curry tekee jatkoilla.

Ei ole läpihuuto-hommia lauantaina Belfastissa luvassa. Noita vastaan pitää jalan liikkua. Sumputtavat keskialueen kuin RD aikanaan.

Mun mielestä tuo uusi sääntö on ihan hyvä, on aina vituttanut se omaan päätyyn luistelu 3vs3 pelissä!
En tiiä oisko se parempi jos sääntö olisi keskiviivassa ettei heti tule suoraan aloitusta jos kiekko lipeää siniviivan yli vaan voisi lyödä vastustajalle joiden pitäisi itse sitten tuoda kiekko ylös. Vaatisi toki lisäyksen että paitsio tuollaisessa tilanteessa olisi aina kiekko omaan päätyyn.

No joka tapauksessa tämä on mielestäni juuri oikea paikka kokeilla näitä sääntöjä. Toki ennemmin haluaisin vuosittain vaihtuvia pieniä sääntömuutoksia joista sääntö palautetaan normaaliin ellei toimi erityisen hyvin. Esim en ymmärrä miksi jäähysääntöä pakotetaan nyt kolmatta vuotta.

En tiiä oisko se parempi jos sääntö olisi keskiviivassa ettei heti tule suoraan aloitusta jos kiekko lipeää siniviivan yli vaan voisi lyödä vastustajalle joiden pitäisi itse sitten tuoda kiekko ylös. Vaatisi toki lisäyksen että paitsio tuollaisessa tilanteessa olisi aina kiekko omaan päätyyn.
Vain pieni kokemus nyt tästä uudesta säännöstä, mutta tuo siniviiva on juuri hyvä. Joukkueet nyt vähän varoivat tässä pelissä tuota siniviivaa ja sitten kun he ylittävät sen, niin oli tosi kyseessä. Tuli vähän koripallo-fiilis tosta, mutta musta kyllä hyvä sääntö ratkaista peli.

Lukolla pahoja vaikeuksia päästä alueelle ja Lausanne hakee jatkuvasti nopeaa kääntöä pystyyn. Lausanne jatkuvasti jäähyllä, mutta Lukon yv vielä hirveämpää kuin meillä. Tilanne nyt 0-1.

Takaisin