Suht hiljainen
Vakiokokoonpanossa
Tässä voi aivan hyvin toivoa Lugun menevän niin pitkälle kuin rahkeet riittävät, ja mieluusti sen yli. Ei ole muilta suomalaisjengeiltä pois.
Paljon on parjattu tämän vuoden liigan otteluohjelmaa, varsinkin Ilveksen osalta.
Mutta onhan tuo ensi viikko Lukon osalta vähintäänkin erikoinen (mikäli oikein olen ymmärtänyt).
Ti Geneve - Lukko
Ke Ilves - Lukko
Siis oikeesti???
Oisko niin että areenalla muuta käyttöä niille päiville mihin olisi voitu ottelu siirtää?Paljon on parjattu tämän vuoden liigan otteluohjelmaa, varsinkin Ilveksen osalta.
Mutta onhan tuo ensi viikko Lukon osalta vähintäänkin erikoinen (mikäli oikein olen ymmärtänyt).
Ti Geneve - Lukko
Ke Ilves - Lukko
Siis oikeesti???
Mitä helvettiä. Toi on ihan perseestä.Paljon on parjattu tämän vuoden liigan otteluohjelmaa, varsinkin Ilveksen osalta.
Ti Geneve - Lukko
Ke Ilves - Lukko
Siis oikeesti???
Jep ja tuo CHL-peli alkaa vieläpä 21:15 suomen aikaa. Palautumisaika matkustuksineen on todella lyhyt.Paljon on parjattu tämän vuoden liigan otteluohjelmaa, varsinkin Ilveksen osalta.
Ti Geneve - Lukko
Ke Ilves - Lukko
Siis oikeesti???
Ja Tappara lopettanut vissiin toimintansa kokonaan.Paljon on parjattu tämän vuoden liigan otteluohjelmaa, varsinkin Ilveksen osalta.
Ti Geneve - Lukko
Ke Ilves - Lukko
Siis oikeesti???
Ja Tappara lopettanut
CHL Otteluseuranta?Vähemmän yllättää et Tralla
En ole eläissäni kirjoittanut mistään ilmaislipuista. Kunhan ihmettelen Tapparan otteluohjelmaa.CHL Otteluseuranta?
Menkää tuottamaan sisältöä elämäänne, tuonne toiseen ketjuun, meuhkaamalla vaikka ilmaislipuista.