Vahva sama. Tästä kun painaa sopimuksia eetteriin kerran viikossa kesäkuun alkuun, niin ihan mukava.Hyvä hankinta. 17 maalia viime kaudella. Itse tykkään tästä tavasta julkaista pelaajia. Ehkä ollaan opittu, että asioita voi tehdä pienemmälläkin hehkutuksella ja se toimii kyllä.
Kyllä tämä on just sopiva kuuri kevätvitutukseen, eihän Buranaakaan vedetä levyllistä huuleen kerralla.Vahva sama. Tästä kun painaa sopimuksia eetteriin kerran viikossa kesäkuun alkuun, niin ihan mukava.
Eikö ne tuossa ole siististi viestitettynä? Ei mua ainakaan jaksa yhtään kiinnostaa jotkut kryptiset varjokuvat ja "huomenna lävähtää" some viestinnät. Ammattimaisemman kuvan tämä nykyinen antaa.Ei ole kyllä sitten mitään korrelaatiota näiden välillä. Mediapuolen porukan fokus pitää olla siinä mediassa ja viestinnässä. Ei ne siihen pelaamiseen vaikuta. Näistä tulee melko vaisu ja epäammattimainen kuva, eli täysin päinvastainen kuin launcheista.
43 ollut Tsekissä. Latvalan numero täällä.Lempäälän keisari vaan varasti
Onko Ilveksellä ollut tuollaisia "huomenna lävähtää" -teasereita? Mielestäni ei juurikaan, mutta monella muulla seuralla on ollut. Kyllähän launch on ollut todella ammattimainen konsepti ja samalla sponsorille tyylikästä näkyvyyttä.Eikö ne tuossa ole siististi viestitettynä? Ei mua ainakaan jaksa yhtään kiinnostaa jotkut kryptiset varjokuvat ja "huomenna lävähtää" some viestinnät. Ammattimaisemman kuvan tämä nykyinen antaa.
En kai mä mistään varjokuvista puhunutkaan vaan launchista. Se on ollut ammattimainen tapa julkistaa pelaajat.Eikö ne tuossa ole siististi viestitettynä? Ei mua ainakaan jaksa yhtään kiinnostaa jotkut kryptiset varjokuvat ja "huomenna lävähtää" some viestinnät. Ammattimaisemman kuvan tämä nykyinen antaa.
Totta kai puheille pitää olla katetta. En nyt silti näe hyvänä suuntana sitä, että mediaa tehdään huonommin, ettei nosteta odotuksia liikaa jos joukkue kentällä kyykkääkin.En väitäkään korrelaatiota löytyvän näiden välillä. Mutta puheiden ja hypen taakse pitäisi saada jo jotain katetta, menee maku muuten. Tämähän on vain minun mielipiteeni.
Itse pelaajan hankinnasta ja paluusta olen mielissäni, mutta tätä yleistä näkymää osaltani varjostaa nimenomaan se, että pikkuhiljaa alan vaatimaan näyttöjä kentällä enkä etukäteen jaksa enää juuri innostua.
Nojoo, ei kai noita Ilveksellä ole ollut, mutta nähtävästi niitäkin osa kaipailisi.. Samaa mieltä, että launcit ovat olleet erittäin tasokkaita. Itse en niitä sellaisenaan tarvitse, jos verrataan nyt vaikkapa tämän keväisiin julkistuksiin.Onko Ilveksellä ollut tuollaisia "huomenna lävähtää" -teasereita? Mielestäni ei juurikaan, mutta monella muulla seuralla on ollut. Kyllähän launch on ollut todella ammattimainen konsepti ja samalla sponsorille tyylikästä näkyvyyttä.
Haastattelu
Faksasin jo Tampereelle kuvan tilitikkupuntista ja Tillun vapaa-ajan torpasta.1v. soppari.
Tillu luiskaan.
Minusta tämä on hyvinkin mukavaa piristystä tässä väärien joukkueiden finaalien välissä kun vielä ei voi kaikkia sopimuksia julkaista.En käsitä miks nää julkasut on näin randomeja? Ei mitään hypetystä vaan yhtäkkiä vaan julki…
Tää on oikeesti fiksusti aateltu. Eipä ole itsellä yhtään hype olokaan enää. Rakennetaan nyt hiljakseen joukkue ja katsotaan sitten kauden alkaessa mikä fiilis.Launchit oli toimivia juttuja buumin aikana, mutta tän kauden mahalaskun jälkeen on ihan perusteltua julkaista joukkue mahdollisimman matalalla profiililla.
Launchit oli toimivia juttuja buumin aikana, mutta tän kauden mahalaskun jälkeen on ihan perusteltua julkaista joukkue mahdollisimman matalalla profiililla.
Oltaisiinko siellä Ilveksen toimistollakin vittuuntuneita Ilveksen faneihin, eikä haluta yhtään "tehdä mieliksi"?En käsitä miks nää julkasut on näin randomeja? Ei mitään hypetystä vaan yhtäkkiä vaan julki…
”Ollaan seurattu pitkään, kiva että valitsi nyt Ilveksen. Toivotaan että ottaa seuraavan stepin urallaan”.Pitäisi jatkaa omalla tyylillä, ja "isosti", niin kuin tähänkin asti. Erityisesti kaipaan Tillun analyysejä jokaisesta pelaajasta