Yritin kanssa tihrustaa näkyykö. Eipä oon ainakaan selostuksissa kuulunut.Onko tippunu? 3 erää kattelen ja eipä oo Domia näkyny.
Yritin kanssa tihrustaa näkyykö. Eipä oon ainakaan selostuksissa kuulunut.Onko tippunu? 3 erää kattelen ja eipä oo Domia näkyny.
Onko tippunu? 3 erää kattelen ja eipä oo Domia näkyny.
Tämän mukaan tippui toisen erän jälkeen. Seurasin itse ainoastaan kolmatta erää eikä kyllä kuulunut, että hänen nimeäänsä oli mainittu / kuvissa näkynyt..
Tulikohan kiekko suoraan käteen? Keväällä pelit päättyivät käsivammaan eli toivottavasti nyt ei käynyt mitenkään pahemmin.
Miksi nämä EHT pelit on aina niin loukka herkkiä?Domi ei ole tänään Tshekin kokoonpanossa Sveitsiä vastaan.
Voi tietty olla myös että herkemmin laitetaan pelaajia varotoimena sivuun. Toivotaan että niin päin tässä tapauksessa.Miksi nämä EHT pelit on aina niin loukka herkkiä?
Miksi nämä EHT pelit on aina niin loukka herkkiä?
Voi tietty olla myös että herkemmin laitetaan pelaajia varotoimena sivuun. Toivotaan että niin päin tässä tapauksessa.
Miksi nämä EHT pelit on aina niin loukka herkkiä?
Jos Masin pelaisi koko kauden niinkuin nyt pelaa ja kauden jälkeen piste sarake näyttäisi 0+0 olisi Masin silti meidän tärkeimpiä puolustajia. Tämä on kyllä sitten aivan uskomaton seppä!Kapasen Painajainen ja hieno veto maaliin! Masin on ollut erittäin hyvä pakki tälläkin kaudella! Tulostakin tulee välillä, hyvää tekee!
Jos Masin pelaisi koko kauden niinkuin nyt pelaa ja kauden jälkeen piste sarake näyttäisi 0+0 olisi Masin silti meidän tärkeimpiä puolustajia. Tämä on kyllä sitten aivan uskomaton seppä!
Masinatorilla oli suu messingillä ottelunjälkeisessä haastattelussa ja sanoi rakastavansa about kaikkea ja kaikkia just nyt Treella.
Henkkoht ehkä top3 jatko olisi mulle itelle, että tulipa hyvä mieli haastiksesta. Pojat lähtee vielä uudeksvuodeks rällään mökille veljensä ja Lankun kanssa.
Kiinnostais myös onko puukäsi tehnyt jatkosopimuksen?Puukäsi teki hienon maalin eilen..