Toppapöksy666
Luottopelaaja
39/39. Ei mulla muuta.
Voi.Jesus mikä pelaaja... voiko omaa roolia edes parantaa tuosta
Luulen, että Tillu puhui ympäri.Miten me saatiin pidettyä vielä tämä mies?
Vähän tylsää alkaa Masinilla olla siellä omassa kerroksessaan. Näitä tähtiä jaellaan pistemiehille yleensä, mutta kyllä Masinin suoritusvarmuus on tässä joukkueessa aivan ylivertainen. Kukaan ei ohita 1 vs 1 -tilanteissa, sijoittuu puolustusalueella aina oikein, pelaa kovaa mutta puhtaasti, jaksaa aivan helvetin hyvin, pelaa syötöt kovalla prosentilla omille, liike on puolustuksen paras.Alkaa ymmärtää Pendon puheet kahden kerroksen väestä. Masinin suoritusten jälkeen ei ruuhkaa ykkösryhmässä.
Ykköskerroksen yläpuolella on kerros nimeltä Dominik MasinAlkaa ymmärtää Pendon puheet kahden kerroksen väestä. Masinin suoritusten jälkeen ei ruuhkaa ykkösryhmässä.
Tämäpä. Hirvittää ajatella, miltä toi puolustuspeli olis tän alkukauden näyttäny jos ainoa säännöllisesti tasollaan pelaava puolustaja olis lähteny kesällä rahakkaammille laitumille...Miten me saatiin pidettyä vielä tämä mies?
Joo en muista ite nähneeni kellään 100% ja vielä tolla määrällä. Aivan mahdotonta. Huikea pelaaja. Meillä on aivan älytön pakisto39/39. Ei mulla muuta.
Oli kyllä kohtalaisen erikoinen, luulisi jo Domin tietävän että kun tuo ukko on kentällä niin yksi paikka mihin sitä ei kannata päästää on maalinedusta.Erinomainen puolustaja, mutta kenties toi eilinen yv pelaaminen paljasti miksi Masin ei pelaa NHL,ssä.
Ei ole sitä "NHL tason" laukausta, tai kiekollisuus ei vaan taida riittää. Virheitä ei kyllä tee juurikaan, mutta eilen kyllä nukahti täysin ja jätti maalinedustan SaviNaiselle.
Toivottavasti nyt viimeistään tietää! Ettei sitten jatkossa enää nukuta.Oli kyllä kohtalaisen erikoinen, luulisi jo Domin tietävän että kun tuo ukko on kentällä niin yksi paikka mihin sitä ei kannata päästää on maalinedusta.