Ei sille Masinkaan aikoinaan kelvannutLukon Kalle Sahlstedtille tarjottiin Palvatia kanssa, mutta oli kuulemma parempia jo tarjossa/tiedossa.
Olisiko nyt näin kovassa tikissä ilman Karhua? Lukon maalivahtivalmennuksen taso ei ole minulla tiedossa.Lukon Kalle Sahlstedtille tarjottiin Palvatia kanssa, mutta oli kuulemma parempia jo tarjossa/tiedossa.
mutku aloitukset :-(((((Tämän vuoden saldo 93.8%. Pitäisi riittää.
On kieltämättä iso haaste playoffeissa jos maalivahti häviää aloitukset.mutku aloitukset :-(((((
Tommi Seppälä se siellä varmaan hikoilee että ei perkule päivitetä sen tilastoja!Koskakohan liiga meinaa päivittää Pavlatin eiliset tilastot? Np sarake näyttää vieläkin 2
Karhun mukaan vuorottelu mahdollistaa harjoittelun maksimoimisen. Eli aika 100%:sti Malek tänään. Muistaakseni sanoi, että playoffseissa päätöksiä tehdään sitten tilanteen mukaan. Ja pitää muistaa, että Malekilla on ihan kohtuullinen torjunta% 91,29, jolla toisena liigan tilastoissa..saa nähdä onko valmennuksella munaa peluuttaa dominoa kahta peliä peräkkäin. Pleijarit lähestyy… Luulis, että playoffeissa tiedettäis kuka lähtökohtaisesti alottaa pelit.
Aika sama täällä. Onhan se tavallaan hurjaa, että Domino saattaa olla jopa liigan paras maalivahti tällä hetkellä, taso niin hurja. No tosin aika hurjat keltavihreät lasit allekirjoittaneellaMulla tulee jotenkin pavlatista mieleen dosty. Varma olo aina kun on maalissa, ihanaa että jatkaa täällä.
Kyselkää nyt joku Tommin mietteitä..Tommi Seppälää vituttaa
Mä luulen, että pleijaritkin aloitetaan vuorotellen. Kolmanteen peliin sitten kuumempi veskari maaliin. Toki jos johdetaan voitoissa 2-0, niin sitten voidaan jatkaa vuorottelua.Karhun mukaan vuorottelu mahdollistaa harjoittelun maksimoimisen. Eli aika 100%:sti Malek tänään. Muistaakseni sanoi, että playoffseissa päätöksiä tehdään sitten tilanteen mukaan. Ja pitää muistaa, että Malekilla on ihan kohtuullinen torjunta% 91,29, jolla toisena liigan tilastoissa..