Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En peliä katsonut mutta luultavasti halutaan vaan lepuuttaa ja peluuttaa muita maalivahteja (hyvin mahdollista kuitenkin että olen väärässä)Kävikö Pavlatille jotain kun vaihdettiin IFK-pelissä pois eikä ollut edes penkillä Kuopiossa?
Ei näyttänyt mitään käyvän itse pelissä. Veikkaan, että haluttiin antaa Kuivilalle edes yksi erä harjoituskaudella. Ja kun vaihto tapahtui ennen kuin 3 erä alkoi, eikä mitenkään tilanteen jälkeen.Kävikö Pavlatille jotain kun vaihdettiin IFK-pelissä pois eikä ollut edes penkillä Kuopiossa?
Juu ei ihme, että nuorta jännittää kun se eka peli edustuksessa jossa pääsee oikeasti pelaamaan eikä vain istumaan penkille tulee vastaanEi näyttänyt mitään käyvän itse pelissä. Veikkaan, että haluttiin antaa Kuivilalle edes yksi erä harjoituskaudella. Ja kun vaihto tapahtui ennen kuin 3 erä alkoi, eikä mitenkään tilanteen jälkeen.
Ot:na voi todeta, että Kuivilaa kyllä jännitti hitostivälitty yläparvelle asti
SElvä ykkönen, Taponen hyvä kirittäjä. mv ongelmaa meillä ei ole, siihen on hyvä rakentaa.Oli vahvaa taas. 33 torjuntaa ja mukaan mahtui pari aika hienoa. Siinä toisen erän sekoilussa piti joukkuetta elossa.
Kaikki kolme rankkaria pois, vaikka toki aika ponnettomia oli yritykset. Harjoituskauden kaikki neljä rankkaria kiinni.
Luotto on kova tähän mieheen.
Ja niissä kahdessa pelissä ollut sysi paska, eli ei ihan aiheetta syytellä.Sankarista sylkykupiksi kahden pelin otannalla, wau!
Ei menny edes 1kk kun pelin taso valunu alaspäin älyttömästi.SElvä ykkönen, Taponen hyvä kirittäjä. mv ongelmaa meillä ei ole, siihen on hyvä rakentaa.
Mielestäni ns. ”Fanit” ovat sysipaskoja.Ja niissä kahdessa pelissä ollut sysi paska, eli ei ihan aiheetta syytellä.
Joo, ruoskia pitäisi, masokismia <3Mielestäni ns. ”Fanit” ovat sysipaskoja.
Pyritään antamaan rakentavaa kritiikkiä. Pavlat pystyy massiiviisesti parempaan kuin nähty.Sankarista sylkykupiksi kahden pelin otannalla, wau!
Noh, onpa tämä kertaalleen jo viime kaudella koettu että taso on kauden alussa tämä. Luulisi siellä olevan lääkkeet miten tuosta parannetaan.