Edesmenneet Ilves-kiekkoilijat

Iltaa foorumille, valitettavasti ensimmäinen viesti on hyvinkin harmaa ja ikävä. Sovittiin kaveriporukalla, että ilmoitetaan asiasta myös tänne koska asia koskettaa varmasti myös tätä yhteisöä. Vältetään samalla myös mahdolliset spekuloinnit miksi kirjoituksia ei enää tule.

Foorumi legenda @punakone on siirtynyt ajasta ikuisuuteen viime viikolla.

Osanotot läheisille ja ystäville. Ei sieltä foorumin aktiivisemmasta päästä, mutta varmasti yksi niistä kuuluisimmista. Toi iloa ja jännitystä monille lukioille. Itsellä ehkä parhaiten jäänyt mieleen, että aikoinaan kuittasi varmaksi Keräsen paluun juuri ennen Sorsapuiston pelejä.

Viimeinen viesti näköjään foorumille lyhyt ja ytimekäs "Lähtee". Vaikka tarkoitti tuolloin muuta, niin aika sattuma tuokin.

Vaikka näin ihan puhtaasti foorumin kautta, niin oli ilo hänet "tuntea"!

Niin kauan kun olen itse tällä palstalla roikkunut on punakone ollut minulle se one and only mitä tulee huhuihin.

Erittäin hyvin sanottu. Ainoa, jonka viestejä hain erikseen Etsi-toiminnon kautta, etten vaan missaa mitään.

Arvostin tyyliä. Siinä oli täydellinen sekoitus tietoa, pilkettä silmäkulmassa, vanhan koulukunnan vihjailua ja siitä seurannutta jännitystä, kun asioita jätetään hautumaan lukijoiden ajatuksiin. Huh, että uutinen tuli puskista. Kiitos kun annoit yhden ison syyn käydä koko palstalla ja lepää rauhassa.

(Ja tällä viestillä ei ole tarkoitus vähätellä muita huhuilijoita mitenkään, esimerkiksi Suikula yhtä lailla kova luu. punakone oli vaan se OG)

Samoihin aikoihin liityttiin palstalle, johan tässä on kohta 15 vuotta pyöritty. Muistissa on jo omistussekoilujen aikaiset tiedonjyväset.

Legenda, jonka vihjailevia viestejä odotti. Ja se kuhina minkä viestit sai aikaan oli aivan maagista.

Kevyet mullat. Iso aukko jää palstalle.

Iltaa foorumille, valitettavasti ensimmäinen viesti on hyvinkin harmaa ja ikävä. Sovittiin kaveriporukalla, että ilmoitetaan asiasta myös tänne koska asia koskettaa varmasti myös tätä yhteisöä. Vältetään samalla myös mahdolliset spekuloinnit miksi kirjoituksia ei enää tule.

Foorumi legenda @punakone on siirtynyt ajasta ikuisuuteen viime viikolla.
Osanotot omaisille ja lähipiirille. Jopa parhaat meistä lähtevät joskus. Ainakin herran selkävaivat ovat nyt menneen talven lumia.

Oli ilo tarinoida milloin missäkin. Tammelassa, Haka 1:ssä, ratamettässä, torilla, kotimatkalla pelien jälkeen.. Vaikkei me tunnettu toisia ihmisinä, vaan ainoastaan Ilves-kuvioista, niin juttu jatkui kuin pitkäikäisten kavereiden kesken.

Rest in paradise.

Olen lähes varma, että hän oli joku tuttu. Yv:llä jos saa nimen niin kiitän. Julkiseksi sitä ei pidä tehdä.

Olen lähes varma, että hän oli joku tuttu. Yv:llä jos saa nimen niin kiitän. Julkiseksi sitä ei pidä tehdä.

Tästä tuli mieleen sellainen tapaus, että eräs tämän palstan yli 1000 viestiä kirjoittanut nimimerkki jostain syystä aikoinaan laittoi mulle viestin punakoneen henkilöllisyydestä. Vastasin siihen, että en usko ollenkaan (ja tiesin, että ihan höpöjä kirjoittaa). Sieltä tuli viestien vaihdossa takaisin mm., että "älä viitti vittu vinkua kun tämä ei ole mitään mutua vaan faktaa".

Kaikista hauskinta jutussa on se, että tämä "faktansa" punakoneen henkilöllisyydestä oli eräs V.S. ;)

Terveisiä vain kyseiselle yv-sankarille...

Takaisin