Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko mitään havaintoa, meneekö koko pleijarit vai onko edes toivoa?Kyllä Eemeli joutuu olemaan pitempään pois. Voi vittu, mä sanon.
Pitää paikkansa.Kyllä Eemeli joutuu olemaan pitempään pois. Voi vittu, mä sanon.
Kyllä Eemeli joutuu olemaan pitempään pois. Voi vittu, mä sanon.
No kertokaa nyt ”tietäjät” sitten kauanko se on pois?? Noista pitkään pois kommenteista ei ole vitunkaan hyötyä, kun ei ota selvää pelaako edes koko kaudella enää.
Niin aikatauluhan kuntoutumiseen on tämä:Mikä tarkoittaa pidempään?
Ja puolikuntoisena vajavaisella liikkeellä ei taida valitettavasti olla mitään hyötyä joukkueelle.Niin aikatauluhan kuntoutumiseen on tämä:
Puolivälieriin 18 päivää= 2 vk 2 pv
Välieriin 34 päivää= 4 vk 6 pv
Finaaliin 48 päivää= 6vk 6 pv
Onko johonkin jakoa..?
Ja puolikuntoisena vajavaisella liikkeellä ei taida valitettavasti olla mitään hyötyä joukkueelle.
No, voin sanoa, ettei minulla ole tietoa Suomen vammasta. Varmaan ymmärrät, että Suomen tuottama hyöty joukkueelle riippuu vamman laadusta. Esimerkiksi on eri asia onko sivuside venähtänyt vai revennyt.No tässähän nyt ei ole mitään perää. Todellakin on hyötyä. On tälläkin kaudella puolikuntoisena pelaillut ja sinäkin aikana ollut edistyneissä tilastoissa joukkueen parhaita ja pisteilläkin sentään merkittävästi keskivertohyökkääjää paremmin. Siis tosiaan myös silloin, kun kaukana omasta parhaastaan. Pelkästään jo ylivoimaan ja ketjutasapainoon iso tekijä vaivaisenakin. Kaiken lisäksi pleijareissa ei säästelisi mitään, se kyllä tiedetään. Haapalakin oli yhdellä jalalla hyödyllinen pudotuspeleissä, niin olisi Eemelikin.
Niin mikähän mahtaa olla todellisuus? Eilen pari viikkoa ja nyt huudellaan et pidempään? Ei se ny varmaan eilis illasta nyt yhtä äkkiä muuttunut et pidempään? Jos tiistaina meni ni kyllä kai kuvat on jo pe iltana selvät et mikä homma??Pari viikkoa ja Eemeli on askissa.
No, voin sanoa, ettei minulla ole tietoa Suomen vammasta. Varmaan ymmärrät, että Suomen tuottama hyöty joukkueelle riippuu vamman laadusta. Esimerkiksi on eri asia onko sivuside venähtänyt vai revennyt.
Toivotaan, että Suomi olisi kunnossa, iskussa ja ratkaisisi mestaruuden Ilvekselle.
Niin mikähän mahtaa olla todellisuus? Eilen pari viikkoa ja nyt huudellaan et pidempään? Ei se ny varmaan eilis illasta nyt yhtä äkkiä muuttunut et pidempään? Jos tiistaina meni ni kyllä kai kuvat on jo pe iltana selvät et mikä homma??