Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähteesi on väärässäToivon näin, mutta lähteeni kertoi että ei pelaisi.
Todetaanko vain suoraa: ei sellaisia lähteitä ole olemassakaan.Kun nyt yhdistelee tiedot, joita luotettavilta tahoilta on saatu, niin tulee mieleen, ettei sellaisia lähteitä voi olla olemassakaan.
Niinkauan, kun tämä on sarja on meillä ainakin hallussa niin ei mitään järkeä riskeerata Eemeliä.Parantele Eemeli rauhassa, tää kakkara kepitetään kesälaitumille ilmankin. Pue sitten tosipeleihin![]()
Itse en laittaisi ennenkuin tilanne sitä todella vaatisi, veikkaan että jotain jousimaisia vahinkoja sattuisi vahingossa jos tuonne menisi.Voi kun saataisiin Eemeli peleille ni pääsis ykkönenkin tuttuun koostumukseen..
Lähteesihän kertoi myös että Svej ei pelaisi runkkarissa. Joo, aika tiukille meni mutta silti pelas, joten jos näin mennään lähteesi mukaan Suppo pelaa keskiviikkonaToivon näin, mutta lähteeni kertoi että ei pelaisi.
Sanoin ensimmäisenä, että svej on pidempään pois. Runkosarjasta en puhunut muistaakseni mitään.Lähteesihän kertoi myös että Svej ei pelaisi runkkarissa. Joo, aika tiukille meni mutta silti pelas, joten jos näin mennään lähteesi mukaan Suppo pelaa keskiviikkona
Ahaa. No mun moka, mutta mun lähde kertoi että Svej pelaa runkosarjassa ja mun lähde kertoo sen että mies pelaa tarvittaessa vaikka seuraavassa pelissä. Kuitenkin valmennus haluaa säästellä suppoa parempaan pelikuntoon, mutta nyt pärjäisi jo ihan hyvin. Uskon ettei ole maanantaina kehissä, mutta jos sarja on tilanteessa 3-3 (hyvin epätodennäköistä) niin mies kaivetaan vaikka haudasta pelaamaan. Mutta oletetaan että mennään 4-0 tai 4-1 jatkoon niin Suomi pelaa vasta toisen kierroksen ensimmäisen pelin ja huilaa seuraavan jos se voitetaan.Sanoin ensimmäisenä, että svej on pidempään pois. Runkosarjasta en puhunut muistaakseni mitään.
Jep, Tarkistin vielä niin en puhunut mitään runkosarjasta.Ahaa. No mun moka, mutta mun lähde kertoi että Svej pelaa runkosarjassa ja mun lähde kertoo sen että mies pelaa tarvittaessa vaikka seuraavassa pelissä. Kuitenkin valmennus haluaa säästellä suppoa parempaan pelikuntoon, mutta nyt pärjäisi jo ihan hyvin. Uskon ettei ole maanantaina kehissä, mutta jos sarja on tilanteessa 3-3 (hyvin epätodennäköistä) niin mies kaivetaan vaikka haudasta pelaamaan. Mutta oletetaan että mennään 4-0 tai 4-1 jatkoon niin Suomi pelaa vasta toisen kierroksen ensimmäisen pelin ja huilaa seuraavan jos se voitetaan.
Olet asian ytimessäKorviini kantautui että Suomi pelaa kun on tarve
Olenko nyt kovan kaliiberin tietäjävelho, aika näyttää![]()
Toivottavasti mies on siinä kunnossa että pystyy pelaamaan täysillä. Koska vaikka kuinka paljon Eemelistä pidänkin, niin ei tuonne kannata keskenkuntoisena mennä vaan luottaa sitten näihin sotureihin jotka jo Tapparan kaatoivat. Toivottavasti Eemeli tulee takaisin ja kunnossa.Kaikennäköistä spekulaatiota on Suomen kohdalla kuultu. Se ainakin omassa tiedossa piti paikkaansa, että Suomea ei puolivälierissä nähdä. Olisiko pystynyt pelaamaan pakon edessä tai olisiko pelannut jos sarja olisi pidempi? Jaa a, sitä ei varmaan koskaan saada tietää.
Joukkue on helvetin hyvä, mutta tämä on Suomen viimeinen kausi ja olisi upeaa nähdä mies pelaamassa ensimmäisestä pelistä, kun lähdetään hakemaan Kalpasta revanssi.
Varmasti nähdään vielä tällä kaudella kehissä. Tää on meidän kausi. Joukkue hoiti Tapparan mahdollisimman nopeasti alta pois, että Supi saa jatkaa toipumista. Voin lyödä todella isosta summasta vedon, että pelaa vielä tällä kaudella.Kaikennäköistä spekulaatiota on Suomen kohdalla kuultu. Se ainakin omassa tiedossa piti paikkaansa, että Suomea ei puolivälierissä nähdä. Olisiko pystynyt pelaamaan pakon edessä tai olisiko pelannut jos sarja olisi pidempi? Jaa a, sitä ei varmaan koskaan saada tietää.
Joukkue on helvetin hyvä, mutta tämä on Suomen viimeinen kausi ja olisi upeaa nähdä mies pelaamassa ensimmäisestä pelistä, kun lähdetään hakemaan Kalpasta revanssi.
Suomen tietyllä tapaa brändi ja hyvyys on vielä siinä, että pelaa täysiä. Jos Suomi pystyy pelaamaan vain 80% teholla niin se ei ole se Suomi kenet me tunnetaan. Ainakin ihan sarjan alkuun jos on epäilystä täydestä kunnosta niin toki voi olla fiksumpaa olla sivussa. Sitten nähdään kuinka iso tarve meillä miehelle on ja mihin suuntaan sarja lähtee. Kyllä ennen loppua varmasti askissa tullaan näkemään jos päätyyn asti mennään.Toivottavasti mies on siinä kunnossa että pystyy pelaamaan täysillä. Koska vaikka kuinka paljon Eemelistä pidänkin, niin ei tuonne kannata keskenkuntoisena mennä vaan luottaa sitten näihin sotureihin jotka jo Tapparan kaatoivat. Toivottavasti Eemeli tulee takaisin ja kunnossa.
Kaikennäköistä spekulaatiota on Suomen kohdalla kuultu. Se ainakin omassa tiedossa piti paikkaansa, että Suomea ei puolivälierissä nähdä. Olisiko pystynyt pelaamaan pakon edessä tai olisiko pelannut jos sarja olisi pidempi? Jaa a, sitä ei varmaan koskaan saada tietää.
Näin kirjoittelin vajaa kuukausi sitten myöskin. Olisi pelannut nyt jo jos tilanne olisi sitä vaatinut, mutta ei vaatinut.Kyllä tuo huhu näyttää pitävän paikkaansa, useamman viikon on Suomi sivussa. Runkosarjassa ei enää pelaile, katsotaaan palaako puolivälieriiin vai mahdollisiin välieriin vasta.