Eemeli Suomi

Meklari

Luottopelaaja

1. Eemeli

Suomen kaukaloiden paras hyökkääjä.

Rakentaa ja ratkoo tylysti saadessaan pienenkin tilan. Koko sarjan raivokkaimpia taistelijoita, mikä tarttuu kanssapelaajiin.

4. Johansson
6.Mänty
7.Lööke jne.
Ketähän kaikkea siellä saatu esimerkiksi Männyn eteen. En ihmettelisi vaikka joku riippakivi Savinainen jolla ei tämän kauden näytöillä olisi yhtään mitään asiaa. Jopa omat fanit huutaa kauaksi ykköskentästä.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Ketähän kaikkea siellä saatu esimerkiksi Männyn eteen. En ihmettelisi vaikka joku riippakivi Savinainen jolla ei tämän kauden näytöillä olisi yhtään mitään asiaa. Jopa omat fanit huutaa kauaksi ykköskentästä.
Eipä ollut Savinainen koko listalla. Kopioin listan tähän, perustelut jääköön tilaajille:

1. Eemeli Suomi
2. Kristian Tanus
3. Otto Leskinen
4. Simon Johansson
5. Juha Metsola
6. Matias Mäntykivi
7. Jens Lööke
8. Jakub Malek
9. Petteri Puhakka
10. John Quenneville
11. Daniel Gazda
12. Julius Mattila
13. Nicholas Halloran
14. Joni Tuulola
15. Lukas Svejkovsky

ipe

Vakiokokoonpanossa
Eipä ollut Savinainen koko listalla. Kopioin listan tähän, perustelut jääköön tilaajille:

1. Eemeli Suomi
2. Kristian Tanus
3. Otto Leskinen
4. Simon Johansson
5. Juha Metsola
6. Matias Mäntykivi
7. Jens Lööke
8. Jakub Malek
9. Petteri Puhakka
10. John Quenneville
11. Daniel Gazda
12. Julius Mattila
13. Nicholas Halloran
14. Joni Tuulola
15. Lukas Svejkovsky
Kyllä mä tän listan ostan. Jos nyt jotain vänkäämistä on niin Frimanin nostaisin listalle. Vaikka sitten Gazdan tilalle suoraan.

Meklari

Luottopelaaja
No eipä tossa paljoa itkemistä ole.Tietysti tossa vois joku olla sijan kaksi eri paikassa mutta kyllähän toi aika hyvin on laadittu. Svejkovsky olisi pitäny lyödä tosin Quennevillen edelle sijalle 10!
Mäntykivi
24-25: 34 pistettä 32 peliä
23-24: 48 pistettä 60 peliä
22-23: 33 pistettä 60 peliä
Tanus
24-25: 33 pistettä 34 peliä
23-24: 11 pistettä 23 peliä
22-23: 26 pistettä 57 peliä

Mun mielestä aika kiikarit saa olla, että saa Tanuksen pari pykälää Männyn edelle. Sentteri on vielä tärkeämpi pelipaikka kuin laituri. Luotettavampi ja parempi.

ZikZak

Vakiokokoonpanossa
Mäntykivi
24-25: 34 pistettä 32 peliä
23-24: 48 pistettä 60 peliä
22-23: 33 pistettä 60 peliä
Tanus
24-25: 33 pistettä 34 peliä
23-24: 11 pistettä 23 peliä
22-23: 26 pistettä 57 peliä

Mun mielestä aika kiikarit saa olla, että saa Tanuksen pari pykälää Männyn edelle. Sentteri on vielä tärkeämpi pelipaikka kuin laituri. Luotettavampi ja parempi.
Ostan sillä Mäntykivi mahtava ja kauden päätteeksi sijalla 2 mutta kyllä Tanuskin perhanan hyvä.

Kaukofani

Luottopelaaja
Kyllä mä tän listan ostan. Jos nyt jotain vänkäämistä on niin Frimanin nostaisin listalle. Vaikka sitten Gazdan tilalle suoraan.
Juu helposti ainakin Tuulolan paikalle. Ja oikeesti korkeemmallekkin. Ei tälläistä soturia ole edes naapurissa.

toskala

Luottopelaaja
Ei tuossa listassa paljon valittamista ole, joku pelaaja nyt voisi olla sijan tai kaksi korkeammalla tai alemmalla mutta ne nyt on makuasioita tai mitä haluaa painottaa. Savinainen nyt on ainakin täysin ansaitusti tuon listan ulkopuolella ja itse vaihtaisin Malekin ja Metsolan paikkaa. Ja näkemyshän täällä on täysin objektiivinen.

Scud

Rivipelaaja
Listahan on kerrankin Aamulehdeltä oikein hyvä. Suomi ja Tanus ovat joukkueiden tärkeimmät kenttäpelaajat ja ihan oikeutetusti sijoilla 1 ja 2. Ykköspakit siinä seuraavina niin kuin pitääkin ja sen jälkeen mielipidekysymys miten haluaa sijat jakaa. Quinnevillen hyväksyn kymppipaikalla, vaikuttaa kovalta pelaajalta liigaan niin kuin toki myös Svejkovsky.