Tyrioni
Vakiokokoonpanossa
Tänään tosiaan 400 peliä täyteen.
mulla on sellainen kutina että Eemelin jatkosopimuskin julkaistaan tänään.
Tänään tosiaan 400 peliä täyteen.
mulla on sellainen kutina että Eemelin jatkosopimuskin julkaistaan tänään.
Käsittääkseni kielitaito ei vielä ole sellaisella tasolla millä hän haluaisi sen olevan, joten olisiko sittenkin mahdollista vielä täällä olla ?Jatkosopimus olisi unelma. Vielä yksi kausi mr. CAPTAIN?
Taitaa olla Eemeli aika lähelle liigan MVP.
Ilveksessä nyt ainakin.
Me menestytään tai kaadutaan Eemelin tahdissa
Supersankari ainesta sanoisin.Kuka muuten nimesi Suomen täällä Kädettömäksi Möyrijäksi?
Ihan hyvin luotu hahmo.
Käsittääkseni kielitaito ei vielä ole sellaisella tasolla millä hän haluaisi sen olevan, joten olisiko sittenkin mahdollista vielä täällä olla ?
Muuta en tiedä, mutta tänään kuului hallilla jo "kädetön möyrijä" -huutoja!Kuka muuten nimesi Suomen täällä Kädettömäksi Möyrijäksi?
Ihan hyvin luotu hahmo.
Saataisko näitä kädettömiä lisää? Mitä Eetu sanois tähän?KÄDETÖN MÖYRIJÄ! Marraskuussa viiteen otteluun 13p.
Se taitaa olla näin.
CHLssä Suomi sukelsi pahasti ja Ilves perässä pohjaan.
Liigassa kun Suomi loistaa Ilves loistaa ja ollaan ihan kärjessä!
Keväälle on suuret odotukset, tällä kerralla El Capitan niihin vastaa!
Hyvin kiteytetty. Ei ole liigan paras missään muussa kun möyrimisessä, mutta on niin järkyttävän hyvä pelin jokaisella osa-alueella, että kokonaisuutena tällä hetkellä liigan paras pelaaja.Aina pörssin kärkipäässä(nyt jaetulla ykkössijalla vajain pelein) ja työmäärä on valtava.
On osa-alueita, joissa joku tämän sarjan pelaaja on Suomea parempi, mutta yhtä kovaa kokonaisuutta ei ole, (vaikka tämän kauden Ikonen haastaakin).
Liigan paras jääkiekkoilija.
Ei mulla oo oikeastaan mitään epäselvyyttä tästä.