Eemil Laurell

Matoash

Luottopelaaja

Empulle jatkosopimus kevääseen -27 asti ja kaudesta 27-28 seuran optio

Pok

Tähtipelaaja
Aika kova veto 3 vuoden sopimus tähän. Ensi kaudella jos ei peliaikaa meinaa Ilveksestä irrota, niin kannattaa varmaan lainata johonkin Jukureihin tai vastaavaan, koska peliaikaa poika tarvitsee.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja

Empulle jatkosopimus kevääseen -27 asti ja kaudesta 27-28 seuran optio
Hyvä sopimus. Erikoista vaan miten näitä tiputellaan. Tässä jo odotteli vähän jotain Launchia.

Vahva

Vakiokokoonpanossa
Tässä jo odotteli vähän jotain Launchia.
Kyllä tämä kertonee, ettei enempää sopimuksia ole kerrottavana (runkohan on hyvä).

Voisiko olla Klingbergin ja Svejkovskyn optioissa olla runkosarjan loppu deadlinena? Muutoin tämä Eemilin soppari kertonee ettei vielä ole jatkosopparia esim. Mesellä tai Nikellä. Runkohan yleisesti on melko valmis.

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Tänään tuli jostain syystä seurattua Laurellin poikaa normaalia tarkemmin. Vai olisiko Laurell itse tehnyt itsestään niin näkyvän. Todella hyvä peli ja lupaavia otteita, oon jopa innoissani tästä tulevaisuuden lupauksesta.

Ondrej Fucking Kos

Vakiokokoonpanossa
Tänään tuli jostain syystä seurattua Laurellin poikaa normaalia tarkemmin. Vai olisiko Laurell itse tehnyt itsestään niin näkyvän. Todella hyvä peli ja lupaavia otteita, oon jopa innoissani tästä tulevaisuuden lupauksesta.
Varsinkin vikassa erässä se kiekon suojauksella alueelle tulo, paljon parempi kuin näillä meidän joukkueen 10 vuotta vanhemmat puukädet. Ei muuta kun hyvä kesä alle ja ens kaudella 3-4 kentän vakkaripelaaja.