Päkän itsensä vuoksi toivon, että pääsisi jonnekin muualle isompaan rooliin ja isommille minuuteille. Ilvekselle mies on rooliinsa ihan täydellinen.Toivottavasti jatkaa matkaansa. Toivon myös, että onnistuu uudessa maisemassa. Täällä ei ole mennyt mihinkään suuntaan vaan junnannut paikallaan.
Tämä. Miksi päästää hyvä mies pois? Joukkueen paras luistelija joka tekee jatkuvasti oikeita asioita nimenomaan nelosen energiapelaajan roolissa.Ilvekselle mies on rooliinsa ihan täydellinen.
No voihan se pelaaja itsekin haluta enemmän kuin mitä nyt saa. Tietysti rahalla saa yleensä ihmiset melko tyytyväisiksi.Tämä. Miksi päästää hyvä mies pois? Joukkueen paras luistelija joka tekee jatkuvasti oikeita asioita nimenomaan nelosen energiapelaajan roolissa.
Tälläistä vajaa kuukausi sitten.No voihan se pelaaja itsekin haluta enemmän kuin mitä nyt saa.
No näinpä juuri. Sitten Tillu joutuu jatkossa pohtimaan onko Päkkilän hinta/laatu-suhde vielä kohdillaan. Toistaiseksi on ilmeisesti ollut, kun kerran Päkkilä kentällä viilettää. Ei siinä, minun puolestani saa viilettääkin. Tai, eihän sillä minun mielipiteellä tässäkään asiassa ole mitään väliä. Päkkilä on tyytyväinen ja mitäs on ollessa. Suomesta ei taida parempaa paikkaa löytyä harjoittaa ammattiaan.Tälläistä vajaa kuukausi sitten.
"Päkkilä voisi hakea suurempaa roolia pienemmästä seurasta, mutta se ei ole ollut mielessä.
− Minun mielestäni Ilves on loistava paikka kehittyä pelaajana ja ei minulla ole mitään ajatuksia muualle mennä. Olen mielestäni kehittynyt joka vuosi kokonaisvaltaisena pelaajana."
Ilveksen Eetu Päkkilä analysoi kehityskohteensa: "Kovuutta ja röyhkeyttä pitää vielä saada lisää"
Eetu Päkkilä oli junnuvuodet Oulun Kärpissä todella tehokas ja hänen odotettiin nousevan sarjan kärkipelaajaksi. Huipputehot ovat antaneet odotuttaa itseään, mutta Päkkilä tietää kehityskohteensa.www.jatkoaika.com
Tälläistä vajaa kuukausi sitten.
"Päkkilä voisi hakea suurempaa roolia pienemmästä seurasta, mutta se ei ole ollut mielessä.
− Minun mielestäni Ilves on loistava paikka kehittyä pelaajana ja ei minulla ole mitään ajatuksia muualle mennä. Olen mielestäni kehittynyt joka vuosi kokonaisvaltaisena pelaajana."
Ilveksen Eetu Päkkilä analysoi kehityskohteensa: "Kovuutta ja röyhkeyttä pitää vielä saada lisää"
Eetu Päkkilä oli junnuvuodet Oulun Kärpissä todella tehokas ja hänen odotettiin nousevan sarjan kärkipelaajaksi. Huipputehot ovat antaneet odotuttaa itseään, mutta Päkkilä tietää kehityskohteensa.www.jatkoaika.com
Tai sitten ei vain ollut muuta vaihtoehtoa tänään.Päkkilä on noussut selkeästi Pendon depth chartissa. Tänään tsekkien kanssa.
Voi olla jopa ihan järkevä veto. Stransky ja Kody saa rauhassa hyökätä ja Päkkile pelaa hyvin puolustussuuntaan.Päkkilä on noussut selkeästi Pendon depth chartissa. Tänään tsekkien kanssa.
Tänään oli kyllä helposti Päkän kauden paras ottelu. Upea maali, TODELLA vahvaa av-pelaamista ja muutenkin todella virheetöntä peliä.Pennanen kehui pressissä Päkkilän alivoimapelaamista ja lisäksi naulasi kokonaiskuvan loppuun:
"Erinomaisen tärkeä pelaaja meille. Älykäs pelaaja, viisas pelaaja. Tykkään hänen tavastaan pelata jääkiekkoa."
Ehkä tämä kertoo jotain valmennuksen arvostuksesta täällä aika paljon parjattuakin Päkkilää kohtaan.
"Ihan ansaitusti saa rapaa multa" - @OTPPennanen kehui pressissä Päkkilän alivoimapelaamista ja lisäksi naulasi kokonaiskuvan loppuun:
"Erinomaisen tärkeä pelaaja meille. Älykäs pelaaja, viisas pelaaja. Tykkään hänen tavastaan pelata jääkiekkoa."
Ehkä tämä kertoo jotain valmennuksen arvostuksesta täällä aika paljon parjattuakin Päkkilää kohtaan.
Kuten myös maskipelaaminen avausmaalissa.Veti tshekkiveljien rinnalla tänään hyvän pelin.
Kruununa tietenkin tuo suoritus lopussa, jolla hankki Kerholle voittomaaliin johtaneen jäähyn.