Eetu Fucking Tuulola
Vakiokokoonpanossa
Ei jumalauta. Lopetin pelin katsomisen kolmannen erän alussa kun piti lähteä omaan peliin. JA MENETIN TÄMÄN?!?!
Jos et olis mennyt omaan peliis, Tuulolla olis vieläkin yks tehty maalisarakkeessa. Kiitos ja posin kautta!Ei jumalauta. Lopetin pelin katsomisen kolmannen erän alussa kun piti lähteä omaan peliin. JA MENETIN TÄMÄN?!?!
Lähde seuraavaksi vielä aikaisemmin.Ei jumalauta. Lopetin pelin katsomisen kolmannen erän alussa kun piti lähteä omaan peliin. JA MENETIN TÄMÄN?!?!
On tullut kyllä katkeraa palautetta ite annettua Tuulolalle, kun ei ole maaleja tehny, mutta Tuulolan maalin jälkeen tänään tuli tippa silmäkulmaan ja se ilo oli käsinkosketeltavaa, miten siinä viisikko käyttäytyi maalin jälkeen.
Näin.Eetun maali lämmittää aivan helvetisti, mutta kyllä oli upeaa myös tuo koko joukkueen reagointi tuohon maaliin. Siellä on kova henki päällä joukkueessa - sen aistii.
My Tuulola will go on, olkaa hyvät:
Joo kaksi pettymystä, joista itse olisin halunnut eroon siirtorajalla oli Tuulola ja nimenomaan Sebok. Kaksi suurinta pettymystä itselleni. Hienoa, että herrat onnistuivat kovaa Sporttia vastaan ja taas huomenna omalle tasolle, no jooSeuraavasta tämän tai "Sebökille potkut koska oli Unkarin maajoukkueessa" tyyppisestä jutusta pääsee sitten jäähylle trollauksesta. Näin tiedoksi.
Eiks tää pitäny jo riittää? @AQ21 ?Joo kaksi pettymystä, joista itse olisin halunnut eroon siirtorajalla oli Tuulola ja nimenomaan Sebok. Kaksi suurinta pettymystä itselleni. Hienoa, että herrat onnistuivat kovaa Sporttia vastaan ja taas huomenna omalle tasolle, no joomutta näillä mennään. Ps. Onneksi sentään Koskiranta hankittiin!
Oli kyllä sellainen merkkitapaus, että olisi joukkue melkein voinut tyhjentyä jäälle tuulettamaan vanhan ajan malliin ja ottaa sen siitä kai nykyään seuraavan 2 minuutin joukkuerangaistuksen, olisi ollut sen arvoista.
Jäikö viestissäni jotain epäselväksi?Joo kaksi pettymystä, joista itse olisin halunnut eroon siirtorajalla oli Tuulola ja nimenomaan Sebok. Kaksi suurinta pettymystä itselleni. Hienoa, että herrat onnistuivat kovaa Sporttia vastaan ja taas huomenna omalle tasolle, no joomutta näillä mennään. Ps. Onneksi sentään Koskiranta hankittiin!