Emil Järventie

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 872
Olisi.


"Hupsista, liukastuin ja allekirjoitukseni luiskahti Tappara-logoiseen sopimukseen. Minä olen tässä olosuhteiden uhri ja mitä muutakaan olisin voinut tehdä?"

Kohta muuten päässyt pelaamaan A-junnuhöntsyä tällä kaudella enemmän kuin koko viime kaudella yhteensä.
:D onko Emil esittänyt jossain jotain uhria?

Et huomannut muuten sanoa, että kohta päässyt pelaamaan Liigaa enemmän kuin koko Ilves-urallaan yhteensä. Jos CHL -pelit lasketaan niin mennyt jo ohi.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 745
Järventien tilanne sama ku futiksessa menis pelaa Suomessa toiseen seuraan rahan takia. Tärkeintä olisi saada peliaikaa. En kyllä tiedä kuin moni seura olisi Järventielle liigasta sopimusta tarjonnut kun Saipaan ei mahtunut. Maailmalla sit sitä isoa rahaa maksetaan.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 804
:D onko Emil esittänyt jossain jotain uhria?

Et huomannut muuten sanoa, että kohta päässyt pelaamaan Liigaa enemmän kuin koko Ilves-urallaan yhteensä. Jos CHL -pelit lasketaan niin mennyt jo ohi.
Hieno homma, todella fiksu liike siis häneltä. Ura on suorastaan nousukiidossa. Harmi kun Ilves passasi tämän.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 433
Eikös se lähtenyt ihan siksi, että Timo ei tarjonnut lappua. Minkäs teet siinä tilanteessa?
Siis mää en tiedä mikä syy oli, mutta täältä lueskelin jotain peliajan puutteeseen liittyen.

Sillä ei sinällään ole mulle tai Ilvekselle merkitystä, koska jos ei lappua ole tarjottu niin on sitten ottanut sen mikä annettu muualta.
 
Ylös