yellowgreen
Luottopelaaja
Yllättyisin, jos paljastetaan ennen launchia. Mut saa toki yllättää.Tämä Pavlatti ?
Yllättyisin, jos paljastetaan ennen launchia. Mut saa toki yllättää.Tämä Pavlatti ?
Vai julkaistiinko siksi kun pelinumero 11?Kun tämä herra julkaistiin poikkeuksellisesti jo klo 11 niin tuliskohan 12 vielä joku?
On muuten Alvarezin numero. Kovin hyvin ei tarvitse pelata, että ylittää ne otteet.Vai julkaistiinko siksi kun pelinumero 11?
Itse en usko, että 12 tulee toista sopparia.
Saa toki someporukka yllättää
No miksi tämä nyt sitten tuutattiin ~11.00 ulos eikä 12.00 niin kuin muiden julkaisujen kanssa on toimittu? Onko tässä joku koira haudattanu ja näkisimme tunnin päästä uuden julkaisun? Nooh tuskimpa
Mutta itse pelaajasta niin tervetuloa vaan! Paljon duunia ja jokunen pistekin siinä sivussa kiitos.
Haastattelu:
Uskomattomia tässä kohta aletaan olemaan.. kohta täysin usko loppunutErik sano, että me ollaan unbelievable fans <3.
Nyt näyttää poistuneen, kun ei ainakaan tällä näy kommenttia.Joku mouhari käynyt jo Ilveksen Erik Borg facebook julkaisuun kommentoimassa.. ”nämä on hyviä poikia” ja kuva tehopisteistä..Ilves kiinnostaa siis vahvasti heitä, vaikka juuri voittaneet mestaruuden
Samassa joukkueessa pelanneen suomalaisen kommenttia kaverista:
Frölundan pelaaja =kovakuntoinen,
joukkuepelaaja,
arvioi että pystyisi pelaamaan 2-3 ketjussa Liigassa
Kyllä minulla ainakin vielä näkyy. Ensimmäinen julkaisu Erik Borgista.Nyt näyttää poistuneen, kun ei ainakaan tällä näy kommenttia.
Tähän uskomme (= tätä toivomme)Itse uskon, että Mäntykiven ja Najmanin kanssa kilpailemaan tulee kovempi kala vielä.
En tästä kovin innostunut ollut kun oli vasta huhuasteella, mutta kyllä tässä nyt siirron konkretisoitua alkaa positiivinen fiilis nostamaan päätään. Allsvenskan-tehot suorastaan surkeat, todella kaukana Lepauksen, Savilahden ja Liuksialan saavuttamista esimerkiksi, joista nyt kukaan ei Ilveksen kokoonpanoon edes mahtuisi.
Mutta tehot eivät oikeastaan Borgilla juuri huonontuneet Elitserien-tasolle siirtyessä. Ei joku Savilahti tai Liuksiala taatusti tekisi 8 maalia Elitserienissä (eikä tietysti saisi edes sopimusta sinne). Ehkä tässä on pelaaja, jota ei mitata niinkään tehojen mukaan.
Tuosta vähän Erikin onnistumisia menneeltä kaudelta.
Yks ihan nätti soolomaali muuten aika järjestäen maalinedustalta laittanut kiekot maaliin.