Erik Borg

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 414
On alakenttiensentteriksi myös aika kädellinen eläjä.. laittaa kyllä lötää nuottaan jos paikan saa. Tehotilastoja historiasta ei kannata liikaa tuijottaa tässäkään kohtaa.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 011
Ei mennyt pointti ohi, mutta sinähän tässä minun viestiin katsoit aiheelliseksi tulla ojentamaan ettei kannata ”keulia”. Ei mielestäni ole keulimista sanoa, että parantaa kokoajan ja aloituksetkin alkaa pikkuhiljaa sujua. Oletko sinä havainnut hänestä mitään hyvää?
Tuli jo muiden kirjoittajien toimesta avattua. Mutta tiivistetysti nyt vielä. En kirjoittanut mitään negaa Borgista vaan päinvastoin kerroin havainnosta KalPa-pelissä, joka voisi selittää nyt kehittynyttä aloitustilastoa.

Keulimisessahan sanoin ihan suoraan, että minä en lähde vielä keulimaan ja ala esimerkiksi julistamaan kuinka tämä on nyt varmasti siitä kiinni, että on tottunut linjureihin. Kuten en Mäntykivenkään kohdalla. Otanta on pieni, ja hyvin voi olla myös kiinni siitä ettei Zürichin kaverit ole tottuneet pilkkimiseen.

Borgiin olen kokoajan suhtautunut positiivisesti ja näkemissäni harkka- ja CHL-peleissä on ollut hyvä. Lähtökohtaisestikin olen ihmetellyt miksi kaveri joka on Frölundassa pärjännyt nelossentterinä ei pärjäisi Liigassa nelossentterinä.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 152
Borgiin olen kokoajan suhtautunut positiivisesti ja näkemissäni harkka- ja CHL-peleissä on ollut hyvä. Lähtökohtaisestikin olen ihmetellyt miksi kaveri joka on Frölundassa pärjännyt nelossentterinä ei pärjäisi Liigassa nelossentterinä.
No tätä minäkin olen yrittänyt toitottaa, mutta täällä puolet ajoi jotain outoa agendaa. Borg voi hyvin olla koko liigan paras nelossentteri. Täytyy ymmärtää rooli mihin hankitaan ja suhtauttaa siihen. Onhan Borg on paljon valmiimpi pelaaja kuin Bau.

Borgilla 61 peliin 15 pinnaa Shl ja vaikka tuo ei ole paljon niin on sarjan tasonkin vähän eri. Ei Palveellakaan viimeisellä Shl kaudella paljoa enemmän ollut vaikka on paljon riippuvaisempi pisteistä. Borgin peliä eivät pisteet kovin paljoa määritä etenkään nelosessa. Ja voi esimerkiksi katsoa kuinka täysin eri tasolla oli Pelicans ja Färjestad.
 
Viimeksi muokattu:

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 923
No tätä minäkin olen yrittänyt toitottaa, mutta täällä puolet ajaa jotain outoa agendaa. Borg voi hyvin olla koko liigan paras nelossentteri.

No jaa omaan silmään yleiset odotukset palstalla ovat olleet hyvin realistiset + ymmärtäen mahdollinen "upside". Lähinnä näyttää vain siltä, että muutamien nimimerkkien "radikaaleista" jutuista, mihin jo muutenkin kannattaa suhtautua varauksella muodostetaan "foorumitotuuksia".
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 663
Lähiaikoina on ollut yllättävän hiljaista yhden kirjoittajan osalta. Mustoset ja Antoset toki hehkutettiin parhaiksi-ikinä-missään heti.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 152
No jaa omaan silmään yleiset odotukset palstalla ovat olleet hyvin realistiset + ymmärtäen mahdollinen "upside". Lähinnä näyttää vain siltä, että muutamien nimimerkkien "radikaaleista" jutuista, mihin jo muutenkin kannattaa suhtautua varauksella muodostetaan "foorumitotuuksia".
No niin se kai on, mutta aika paljon negatiiviseen sävyyn muistaakseni oli puhetta. Paljon mielummin Ruotsista tälläinen joka kausi eteenpäin mennyt pelaaja kuin joku Gregoire Itävallasta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 880
No niin se kai on, mutta aika paljon negatiiviseen sävyyn muistaakseni oli puhetta. Paljon mielummin Ruotsista tälläinen joka kausi eteenpäin mennyt pelaaja kuin joku Gregoire Itävallasta.
Mun mielestä Gregoire oli hyvä haku try-outille.

Se, että päätettiin tehdä loppukauden sopimus niillä try-out ajan näytöillä on kyllä edelleen itselle mysteeri.
Varmasti halpa lappu ja jotenkin tärkeä palanen koppia on ainoot järkevät selitykset.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 460
Lähiaikoina on ollut yllättävän hiljaista yhden kirjoittajan osalta. Mustoset ja Antoset toki hehkutettiin parhaiksi-ikinä-missään heti.
Vaikka välillä sun vastineet on ihan aiheellisiakin niin tälläiset viestit jonkun pelaajan ketjuun mihin saavut vain aukomaan päätä jollekkin kirjoittajalle aivan nollatason viestillä voi ihan hyvin modejen toimesta poistella. Turhaa ja tyhjänpäiväistä riidanhaastamista.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 663
Vaikka välillä sun vastineet on ihan aiheellisiakin niin tälläiset viestit jonkun pelaajan ketjuun mihin saavut vain aukomaan päätä jollekkin kirjoittajalle aivan nollatason viestillä voi ihan hyvin modejen toimesta poistella. Turhaa ja tyhjänpäiväistä riidanhaastamista.
Uhriutuminen on point.

Onhan siinä logiikkansa että eka haukutaan pelaaja ja pelaajan hankkinut utj alimpaan helvettiin ennen kuin yhtään peliä on edes pelattu, ja sitten kun tästä heittää pienen kuitin jossa ei edes suoraan mainita ketään anonyymiä yksilöä niin johan on kaikenmaailman kaverit parkumassa ikäänkuin minä olisin tässä se pahin terroristi (tune: sporde).
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 460
Uhriutuminen on point.

Onhan siinä logiikkansa että eka haukutaan pelaaja ja pelaajan hankkinut utj alimpaan helvettiin ennen kuin yhtään peliä on edes pelattu, ja sitten kun tästä heittää pienen kuitin jossa ei edes suoraan mainita ketään anonyymiä yksilöä niin johan on kaikenmaailman kaverit parkumassa ikäänkuin minä olisin tässä se pahin terroristi (tune: sporde).
Mitä helvetin uhriutumista ja parkumista. Sun viesti oli ihan nollataso niinkuin välillä sun palstapoliisinroolissa tuppaa tulemaan. En mä puolustele ketään enkä ole kenenkään kaveri.

Ihan vinkkinä sulle jos sultakin sais joskus jotain omaa asiasisältöä ilman muiden dissaamista tai muihin kirjoittelijoihin viittaamista.

Jatketaan tätä eri ketjussa jos tarpeen. Ei sotketa Erkin ketjua enempää.

Modet voi nämä siirtää jos jaksaa tai on tarpeen, tack.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Josko annettaisiin pelata ensin kausi kokonaan ja katsotaan sitten kuka onnistui ja kuka ei. Ja tärkein: miten joukkue onnistui...
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Tulee aika hemmetin tylsä kausi foorumilla jos näin tehdään. Kyllähän se asiaan kuuluu antaa risuja ja ruusuja matkalla muuten meidän tehtävä on olematon.
Kyllä, mutta otanta on niin pieni, ettei kannata vetää mitään isoja johtopäätöksiä suuntaan taikka toiseen.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
11 024
Borg on SHL:n alempien ketjujen sentteri, joka on hankittu tänne nelossentteriksi. Toistaiseksi näyttää siltä, että hän voi täyttää tuon roolin saappaat varsin mainiosti. Myös Könönen tuntuu tykkäävän ketjukombonaatiosta Borgin ja Björkqvistin kanssa.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
3 360
Ennemmin tässä pitää miettiä miten mies selviytyy kolmosen keskellä. Nelosen hoitaa satavarmasti, kuten oli miehen historian perusteella odotettavissa.
 
Ylös