Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
On alakenttiensentteriksi myös aika kädellinen eläjä.. laittaa kyllä lötää nuottaan jos paikan saa. Tehotilastoja historiasta ei kannata liikaa tuijottaa tässäkään kohtaa.
Tuli jo muiden kirjoittajien toimesta avattua. Mutta tiivistetysti nyt vielä. En kirjoittanut mitään negaa Borgista vaan päinvastoin kerroin havainnosta KalPa-pelissä, joka voisi selittää nyt kehittynyttä aloitustilastoa.Ei mennyt pointti ohi, mutta sinähän tässä minun viestiin katsoit aiheelliseksi tulla ojentamaan ettei kannata ”keulia”. Ei mielestäni ole keulimista sanoa, että parantaa kokoajan ja aloituksetkin alkaa pikkuhiljaa sujua. Oletko sinä havainnut hänestä mitään hyvää?
No tätä minäkin olen yrittänyt toitottaa, mutta täällä puolet ajoi jotain outoa agendaa. Borg voi hyvin olla koko liigan paras nelossentteri. Täytyy ymmärtää rooli mihin hankitaan ja suhtauttaa siihen. Onhan Borg on paljon valmiimpi pelaaja kuin Bau.Borgiin olen kokoajan suhtautunut positiivisesti ja näkemissäni harkka- ja CHL-peleissä on ollut hyvä. Lähtökohtaisestikin olen ihmetellyt miksi kaveri joka on Frölundassa pärjännyt nelossentterinä ei pärjäisi Liigassa nelossentterinä.
No tätä minäkin olen yrittänyt toitottaa, mutta täällä puolet ajaa jotain outoa agendaa. Borg voi hyvin olla koko liigan paras nelossentteri.
No niin se kai on, mutta aika paljon negatiiviseen sävyyn muistaakseni oli puhetta. Paljon mielummin Ruotsista tälläinen joka kausi eteenpäin mennyt pelaaja kuin joku Gregoire Itävallasta.No jaa omaan silmään yleiset odotukset palstalla ovat olleet hyvin realistiset + ymmärtäen mahdollinen "upside". Lähinnä näyttää vain siltä, että muutamien nimimerkkien "radikaaleista" jutuista, mihin jo muutenkin kannattaa suhtautua varauksella muodostetaan "foorumitotuuksia".
Mun mielestä Gregoire oli hyvä haku try-outille.No niin se kai on, mutta aika paljon negatiiviseen sävyyn muistaakseni oli puhetta. Paljon mielummin Ruotsista tälläinen joka kausi eteenpäin mennyt pelaaja kuin joku Gregoire Itävallasta.
Vaikka välillä sun vastineet on ihan aiheellisiakin niin tälläiset viestit jonkun pelaajan ketjuun mihin saavut vain aukomaan päätä jollekkin kirjoittajalle aivan nollatason viestillä voi ihan hyvin modejen toimesta poistella. Turhaa ja tyhjänpäiväistä riidanhaastamista.Lähiaikoina on ollut yllättävän hiljaista yhden kirjoittajan osalta. Mustoset ja Antoset toki hehkutettiin parhaiksi-ikinä-missään heti.
Uhriutuminen on point.Vaikka välillä sun vastineet on ihan aiheellisiakin niin tälläiset viestit jonkun pelaajan ketjuun mihin saavut vain aukomaan päätä jollekkin kirjoittajalle aivan nollatason viestillä voi ihan hyvin modejen toimesta poistella. Turhaa ja tyhjänpäiväistä riidanhaastamista.
Mitä helvetin uhriutumista ja parkumista. Sun viesti oli ihan nollataso niinkuin välillä sun palstapoliisinroolissa tuppaa tulemaan. En mä puolustele ketään enkä ole kenenkään kaveri.Uhriutuminen on point.
Onhan siinä logiikkansa että eka haukutaan pelaaja ja pelaajan hankkinut utj alimpaan helvettiin ennen kuin yhtään peliä on edes pelattu, ja sitten kun tästä heittää pienen kuitin jossa ei edes suoraan mainita ketään anonyymiä yksilöä niin johan on kaikenmaailman kaverit parkumassa ikäänkuin minä olisin tässä se pahin terroristi (tune: sporde).
Tulee aika hemmetin tylsä kausi foorumilla jos näin tehdään. Kyllähän se asiaan kuuluu antaa risuja ja ruusuja matkalla muuten meidän tehtävä on olematon.Josko annettaisiin pelata ensin kausi kokonaan ja katsotaan sitten kuka onnistui ja kuka ei. Ja tärkein: miten joukkue onnistui...
Älä nyt hyvää öyhötystä tule pilaamaan järjelläJosko annettaisiin pelata ensin kausi kokonaan ja katsotaan sitten kuka onnistui ja kuka ei. Ja tärkein: miten joukkue onnistui...
Kyllä, mutta otanta on niin pieni, ettei kannata vetää mitään isoja johtopäätöksiä suuntaan taikka toiseen.Tulee aika hemmetin tylsä kausi foorumilla jos näin tehdään. Kyllähän se asiaan kuuluu antaa risuja ja ruusuja matkalla muuten meidän tehtävä on olematon.
Joo tämä kyllä totta, todella alussa mennään.Kyllä, mutta otanta on niin pieni, ettei kannata vetää mitään isoja johtopäätöksiä suuntaan taikka toiseen.
Älä nyt hyvää öyhötystä tule pilaamaan järjellä
Miten niin kolmosen? Najman, Mäntykivi 1-2 sentterit ja Nättinen kolmonenEnnemmin tässä pitää miettiä miten mies selviytyy kolmosen keskellä. Nelosen hoitaa satavarmasti, kuten oli miehen historian perusteella odotettavissa.