Erik Borg

Mielettömän hienoa katsoa, kuinka Erik on löytänyt Tampereelta ja Ilveksestä itselleen kodin.

Katsomoon välittyy kokoajan periksiantamattomuus ja Erik haluaa vaikka väkisin voittaa otteluita kannattajille.

Sehän on loppujen lopuksi kaikkein tärkeintä. Välillä voitetaan, välillä hävitään.

Anna mennä Tillu ja vaikka mottipäisiä moneksi vuodeksi. Ei tuomita.

Erittäin hieno mies.

Sitten perään viime kaudelta HIFK-kirjoittajan legendaarinen analyysi Borgista Nyt just vituttaa -ketjusta:

"Erik Borg. Olen mä huonoja ulkomaalaispelaajia nähnyt, mutta tämä filmaava ressukka on varmasti huonoin mitä olen nähnyt"

Minulle Erik tuo hieman mieleen jopa itsensä Mika Arvajan. Sitä saman tapaista kiitettävää raastoa aina, kun pelataan ja eteneminen sellaista rujoa luistelua, mutta välillä sillä voidaan ohittaa jopa alin puolustaja. Tekeminen lähes poikkeuksetta omalle joukkueelle erittäin hyödyllistä. Kuitenkin välillä myös pisteitä ja erittäin tärkeitä sellaisia. Tahtopelaaj(i)a. Arvaja toki taisi olla vielä paljon pisteahneempi ja jäähyherkempi.

Minulle Erik tuo hieman mieleen jopa itsensä Mika Arvajan. Sitä saman tapaista kiitettävää raastoa aina, kun pelataan ja eteneminen sellaista rujoa luistelua, mutta välillä sillä voidaan ohittaa jopa alin puolustaja. Tekeminen lähes poikkeuksetta omalle joukkueelle erittäin hyödyllistä. Kuitenkin välillä myös pisteitä ja erittäin tärkeitä sellaisia. Tahtopelaaj(i)a. Arvaja toki taisi olla vielä paljon pisteahneempi ja jäähyherkempi.
Noihin on vieläpä ihan samannäköisiäkin, olipa hyvä haku.

Arvaja tosiaan oli hyvä maalintekijä. Pari 20+ maalin kauttakin oli Liigassa. Mutta joo aika paljonkin samaa on pelaajissa.

Takaisin