Juuri tuli tällainen, eli bussimatkanostohousut jalkaan ja ostelemaan.Vieläkö ehtii ilmoittautumaan bussikyytiin? Osaston sivuilla ainakin lomake auki. Piti tulla omalla autolla mutta se ei onnistukaan, joten kyyti tulisi tarpeeseen. Ehtiiköhän tänään käydä vielä maksamassa matkan metkusella?
Ehtii, ja voit ilmottautua! Esimerkillistä toimintaaVieläkö ehtii ilmoittautumaan bussikyytiin? Osaston sivuilla ainakin lomake auki. Piti tulla omalla autolla mutta se ei onnistukaan, joten kyyti tulisi tarpeeseen. Ehtiiköhän tänään käydä vielä maksamassa matkan metkusella?
vesikielellä odotan kun IL--VES--TAM-PE-RE kaikuu ladossa, #kattoirti
Jaa niin, ku .ch. Itse käyttäjä (paljastuin kuka oon ), niin monet kysyy tai silti kirjottaa väärin .comiksi Sveitsiläinen pakko olla ja Protoni paras plus VPN:n paras samalla esim. CHL!Portonmail, protonimail, porttonamail, tropontonmail, mitä näitä nyt oli.
Kannattaa hankkia sellanen sähköposti jonka osaa kirjoittaa itse oikein.
Juu, ettei päädy Tiitisen listalleJaa niin, ku .ch. Itse käyttäjä (paljastuin kuka oon ), niin monet kysyy tai silti kirjottaa väärin .comiksi Sveitsiläinen pakko olla ja Protoni paras plus VPN:n paras samalla esim. CHL!
Onkohan capot kaikki yhdellä parvella vai riittääkö myös toiselle puolelle? Ei sillä ettenkö luottaisi kykyyn vastata huutoon ilman capoakin."Yksi rakkaus yksi seura meidän Ilves Tampereelta" huutoakin varten kannattaa ottaa vaihto-boxerit mukaan
Onkohan capot kaikki yhdellä parvella vai riittääkö myös toiselle puolelle? Ei sillä ettenkö luottaisi kykyyn vastata huutoon ilman capoakin.
Hahhah siinä pitää jonkun viisaamman ja tietävämmän vastataOnkohan capot kaikki yhdellä parvella vai riittääkö myös toiselle puolelle? Ei sillä ettenkö luottaisi kykyyn vastata huutoon ilman capoakin.
Puolet porukasta ollut enemmän tai vähemmän lenssussa mutta täysillä vedetään silti.Toivottavasti Osaston aktiivit ovat hyvin levänneet tämän viikon, jotta jaksavat piiskata meidät normaalisti lihatäytteinä toimivat huimaan suoritukseen lauantaina. Sinne on luvattu oikein kunnon lumi- /räntämyrskyä, jonka läpi marssimme valtaamaan tuon hallin.
Espoo räjähtää, VITTU KOHTA MENNÄÄN!!!Toivottavasti Osaston aktiivit ovat hyvin levänneet tämän viikon, jotta jaksavat piiskata meidät normaalisti lihatäytteinä toimivat huimaan suoritukseen lauantaina. Sinne on luvattu oikein kunnon lumi- /räntämyrskyä, jonka läpi marssimme valtaamaan tuon hallin.
Espoo räjähtää, VITTU KOHTA MENNÄÄN!!!