BanaaniKeisari
Luottopelaaja
Ei helvetti….
Viimeksi muokattu:
Ei helvetti….
Tapiolassa aika heikosti paikkoja jossa tuo näkyy. Ainoan vieressä on Ravintola Hook jossa ainakin pitäisi näkyä Liigaa.Espoossa ollaan jo, kenelläkään tiedossa tapiolan lähellä paikkaa, missä näkisi tämän illan pelin? Lapsia mukana, eli se jonkin verran rajoittaa
Varmaan jäällä ennen ottelua. Mitään tietoa ei asiasta löytynyt.Esiintyykö hän siis ennen peliä jäällä vai missä ja mihin aikaan? Onko tietoa?
Okei, kiitos. Siinä menis kyllä ruokailukin samallaTapiolassa aika heikosti paikkoja jossa tuo näkyy. Ainoan vieressä on Ravintola Hook jossa ainakin pitäisi näkyä Liigaa.
Iso-omenassa on ainakin O’Learys nimimen sporttiravintola. Jos sinne siis pääsette autolla tai metrolla, parkkihallissa saa 3h ilmaista pysäköintiaikaa.Espoossa ollaan jo, kenelläkään tiedossa tapiolan lähellä paikkaa, missä näkisi tämän illan pelin? Lapsia mukana, eli se jonkin verran rajoittaa
"Espooseen saavuttua jalkaudumme busseista Orionin tehtaanMoneltakos se oli se marssi
Luulis että ison omenan o’learys ainakinEspoossa ollaan jo, kenelläkään tiedossa tapiolan lähellä paikkaa, missä näkisi tämän illan pelin? Lapsia mukana, eli se jonkin verran rajoittaa
E: Joku sitä olikin jo ehdottanut. Hyviä burgereita sielläLuulis että ison omenan o’learys ainakin
Omatoimimatkaajana olen tulossa Espooseen."Espooseen saavuttua jalkaudumme busseista Orionin tehtaan
parkkipaikalle. Kulkue lähtee tehtaan vierestä aktiiviporukan johtamana,
kunhan kaikki ovat paikalla. Marssimatka on noin kilometrin"
"Kulkue lähtee tehtaan vierestä aktiiviporukan johtamana, kunhan kaikki ovat paikalla."Omatoimimatkaajana olen tulossa Espooseen.
Joskus 15:00-15:30 on ollut suunnitelmissa. Se nyt ei mitään tarkoita, kun yhtälössä on pari tuhatta muuttujaa, joista yksi on Suomen poliisi, mutta suurinpiirtein noihin aikoihinOmatoimimatkaajana olen tulossa Espooseen.
234Noh, nyt kun asialle on oikein "virallinen lähde", niin tiedetään mitä Mouhijärven Sanomat ilmoittaa ilvesläisten määräksi ylihuomenna...