Moraalinvartija
OS41 Lutuurituottaja
Vissiin perheenlisäys?Mikä on morkkiksen vastakohta? Mulla on se.
Onnittelut siinä tapauksessa.
Vissiin perheenlisäys?Mikä on morkkiksen vastakohta? Mulla on se.
Kiinnostaisi myös tietää keskustan alueelta.Onks jollain hajua et onks jossain apteekissa itä-tampereella vielä päänsärkypulvereita tai strepsilssiä jäljellä? Jäänkö kotiin vai kannattako lähteä etsimään
Vissiin perheenlisäys?
Onnittelut siinä tapauksessa.
Miten ihmeessä pystyit saamaan Espoosta krapulan kun en onnistunut ostamaan hallista yhtäkään alkoholijuomaa.Mä olen opettanut poikiani uimaan toiseen suuntaan jo monta vuotta joten ei ole se.
Ihan saatanan onnellinen krapula, se tämä on
Oli todellakin hieno reissu ja ehkä just niitä kokemuksia, minkälaisissa ei montaa kertaa elämässä ole mahdollisuutta olla mukana. Oltiin kulkueessa siellä ekassa kolmanneksessa ja tuntui porukka laulavan jo siinä eri juttua kuin edessä. Ei silti haitannut mitenkään, hyvä tunnelma joka tapauksessa.Hitokseen hieno reissu. Ainoo mitä kaipas kulkueeseen oli ns välicapot.. Nyt peräpää ei tiennyt mitä etupää chanttas
Tämä oli todella huvittava, kuten se perus Espoolaisen Key account Managerin näköinen ottelun juontajakin. Onko se joku paikallinen stara, kun oli jotenkin tutun näköinen?Kaiken kruunu oli kyllä live is lifen renkutus katkolla. Niin muovista niin muovista.
Siellä tekstissä oli jo tarkennettu, että lähes puolet katsojista saattoi olla Ilveksen kannattajia. Jos katsoo niitä pelin jälkeisiä videoita, niin uskaltaisin sanoa ainakin puolen porukasta olleen Ilvesläisiä.Aamumouhossa ”Ilvestä saapui Espooseen kannattamaan ainakin parituhatta fania”
Nakkikattilaan vaan, ei tarvitse edes ilmoitella tepesille etukäteen, ku ei siellä ketään kumminkaan oo.Hyvää suorittamista ja sinänsä vittumainen tilanne, että kohta alkaa olla pelkkä Jaffala ainoo mihin tää revohka saadaan ängettyä!
Miten ihmeessä pystyit saamaan Espoosta krapulan kun en onnistunut ostamaan hallista yhtäkään alkoholijuomaa.
Kaiken kruunu oli kyllä live is lifen renkutus katkolla. Niin muovista niin muovista.
Samaa mieltä nakkikattilan räjäytys. Ja junalla katotaan riittääkö vrllä vaunuja…meinaan ravintolavaunuja…Nakkikattilaan vaan, ei tarvitse edes ilmoitella tepesille etukäteen, ku ei siellä ketään kumminkaan oo.
Provoiluahan se oli mitä suurimmassa määrin. Joidenkin mielestä tuollainen voi olla jopa hyvää provoilua. Itsellä paloi käpy ihan täysin, mutta hienointa asiassa oli se, että se hukutettiin huutomyrskyn alle erittäin tehokkaasti.En olisi jaksanut juurikaan välittää jos tuota Live is Lifeä olisi luukutettu ihan "normaalissa" lauantain K-Espoo-Ilves matsissa, mutta kun se tapahtuu invaasiossa niin väkisin tulee ajatus että se oli täyttä vittuilua ja osoitettu suurelle Ilves porukalle.
No yö nukuttu ja eiköhän tästäkin toivuta, mutta tuossa hetkessä laitto isosti ihmetyttään.
Kerran ku pääsi tiskille nii piti ostaa vähintään 5 varastoonMiten ihmeessä pystyit saamaan Espoosta krapulan kun en onnistunut ostamaan hallista yhtäkään alkoholijuomaa.
Euforinen krapula.Mikä on morkkiksen vastakohta? Mulla on se.
Siten, että kansa, joka tulee peliin alkaisi kannattamaan intohimoisesti eikä vain istuisi paikallaan.Mahtavaa Ilves yhteisö!Miten me saatas tällänen "invaasio" joskus kotipeliinkin?
Juu ja Areenan porteilla ilmainen shottitarjoilu.Ei muuta ku joku Jägermaister sponsoriksi.Siten, että kansa, joka tulee peliin alkaisi kannattamaan intohimoisesti eikä vain istuisi paikallaan.
Tämä. Jos tykkäsitte ääneenkannattamisesta eilen niin kovasti, niin mikä estää tekemästä tätä myös kotona.Siten, että kansa, joka tulee peliin alkaisi kannattamaan intohimoisesti eikä vain istuisi paikallaan.