ESPOON INVAASIO 14.12.2024: NEVER STOP THE MADNESS

UglyHouse

Luottopelaaja
Tarviikin ladata tämä peli talteen, kun on vielä hetken Katsomon tarjonnassa saatavilla.

Ohi keskustelun: on kevyesti sanoen lievästi raivostuttavaa, miten lyhyen ajanjakson nuo pelit ovat katseltavissa sekä miten paljon estoja niiden tallentamiseen on rakennettu.
Parasta tässä on vielä se, että tallennuksen estot aiheuttavat haittaa ja epäkäytettävyyttä vain tavallisille maksaville asiakkaille.

Lööfin Leksa

Vakiokokoonpanossa
Nyt tuli katottua mtv3 liigaviikko ohjelma, eikä mitään mainintaa ilves invaasiosta, Onpa outoa ettei sellaisesta liiga karnevaaleista mainita yhtään mitään :(
Lisäksi Hockey Night Tien Päällä-ohjelmassa maininta vain siinä someosiossa.

Toki itse ohjelmahan on ainakin minun mielestäni aivan paska, mutta olis siinä invaasiossa nyt ollut liigasyksyn huippumenoa, mutta ei kun Hifki sitä, tappara tota ja kiekkoespoo kolmatta.

Teme-74

Luottopelaaja
En muuten ole koko Hockey night tien päällä ohjelmaa kattonu kertaakaan kuluvan kauden aikana. Tulee huonoon aikaan eikä ole jaksanut tota katsomostakaan kaivella. Mielenkiintosemmaks muistavan ohjelman takia varmaan näkis hiukan vaivaakin.

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Hienoa isänmaallista työtä Osastolta valmentaa Suomen U20-maalivahti kisoihin.

Kotiyleisö Ottawassa kannusti omiaan– mutta Rimpisen mukaan ei aivan niin kovaa kuin fanit SM-liigassa parhaimmillaan. Hän viittasi joulukuun puolivälissä pelattuun Kiekko-Espoon ja Ilveksen väliseen otteluun Espoossa, johon matkusti ainakin pari tuhatta Ilveksen fania.
– Siinä pelissä oli vähintään samanlainen tai kovempi meteli, ja se jatkui koko pelin ajan. Olin siis tottunut, eikä meteli täällä tullut silmille.

Don Corleone

Luottopelaaja

Jran

Rivipelaaja
Hienoa isänmaallista työtä Osastolta valmentaa Suomen U20-maalivahti kisoihin.

Olin just laittamassa samaa, että tällä invaasiolla oli selvästi myös nuoria pelaajia kasvattava ja kehittävä vaikutus :D

Moni Suomen nuorista pelasi ensimmäisen kerran 17 997 katsojan edessä.

– Kyllä se yleisömäärän aistii maskin sisään. Ilvestä vastaan meillä oli Metro-areenalla myös äänekäs peli. Siellä oli jopa enemmän mökää kuin tänään, vaikka oli vähemmän porukkaa paikalla. Se varmasti valmisti tähän matsiin, 37 kertaa torjunut Kiekko-Espoon mies mietti.