Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Se mun ja rakitikin kädenvääntö on tuolaEn tiedä.
Kerro heti!
Se mun ja rakitikin kädenvääntö on tuolaEn tiedä.
Kerro heti!
Kouvola ja Lumon Areena sai luvan toimia tämän järkytyksen isäntänä.
Jotain tullikamarista ainakin alempi kuvaEn tiedä.
Kerro heti!
Jotain tullikamarista ainakin alempi kuva
Uutta klikkiä pystyyn? UltrasSiirtorajaTullikamari vaihtaa selvästi nimensä Tillukeskukseksi.
Ja tilavuokraus. Viralliset jatkot? Maistuu maistuuJotain tullikamarista ainakin alempi kuva
Heille voi vastata "helppo noita on järjestää kun ei tarvitse itse järjestää"Naapurista kuultua: helppohan noita on järjestää, kun peli pelataan vasta puolenvuoden päästä.
TIFO TIFO TIFO TIFO TIFO TIFO!!!tilavuokraus.
Meni vasta 7:30 tonni täyteen. Vitun lampaat bääbää
Tilausvahvistus tai tilavuokraus, "Kiitos yhteydenotostasi ja kiinnostuksestasi Tullinkamaria kohtaan, myyntimme on sinuun yhteydessä mahdollisimman pian" Sen verran sain (ehkä) selvää
TilavuokrausTilausvahvistus tai tilavuokraus, "Kiitos yhteydenotostasi ja kiinnostuksestasi Tullinkamaria kohtaan, myyntimme on sinuun yhteydessä mahdollisimman pian" Sen verran sain (ehkä) selvää
Onko meillä Espoon valloituksen jälkeen jatkot Tampereella?
Toki tuossa jutussa osattiin sanoa kuinka Vaasassa oli 1500 Ilvesläistä ja tapsukaisia reissasi Turkuun yli 2000.Oho aamumouhossa jopa artikkeli meidän reissusta. En kuitenkaan aio linkata sitä tänne aiemman uutisoinnin takia.
Varmaan toimituksessa pelätään etukäteen huligaani kommandopipojen saapumista "isolle" kirkolle. Hautakynttilät mukaan siis.Oho aamumouhossa jopa artikkeli meidän reissusta. En kuitenkaan aio linkata sitä tänne aiemman uutisoinnin takia.
Vähemmän yllättäen kyseisen jutun loppuun saatu viime kauden reissuista maininta jossa me saatiin Vaasaan arvioiden mukaan yli 1500 kannattajaa kun taas mouharit Turkuun arvioiden mukaan yli 2000.Oho aamumouhossa jopa artikkeli meidän reissusta. En kuitenkaan aio linkata sitä tänne aiemman uutisoinnin takia.