ESPOON INVAASIO: Lippuketju

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Tänne ketjuun reissun lippujen pyytely/myynti/antelu. Foorumi ei ota vastuuta pieleen menneistä kaupoista

malle

Rivipelaaja
Täältä myyntiin kaksi kappaletta lippuja vierekkäisille paikoille omatoimimatkaajille tai kenelle muullekkin tahansa. Liput katsomoon 401 ja ostettu Osaston linkin kautta. Meillä liput jo muuta kautta, niin näille ei tarvetta. Hinta sama, mitä itse maksoin, eli 2x19e, yht.38e. Vältä siis yleisen myynnin lippuruuhkat ja varmista paikkasi hyvässä seurassa!

MYYTY!

Viimeksi muokattu:

Morgan

Tulokas
Yksi lippu ylähyllyn seisomakatsomoon 401 saatavilla. Maksaa saman millä itsekin ostin, eli 20,50€. Toimitetaan pdf-lippuna tai fyysisenä tulosteena, ihan miten haluat.

Edit. Myyty!

Viimeksi muokattu:

andrei7

Tulokas
Onko omatoimimatkaajille vielä lippuja jäljellä? Olisi kaksi kaveria lähdössä, kyselen heidän puolesta. (tai peruutuspaikkoja?)

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Futispuoli on myös omalla bussilla ja 40 lipulla mukana muutama paikka vapaana jos tarvetta yvllä voi kysellä
Myös muutama bussipaikka ilman lippua myös vapaana
tänne myös tämä viesti

bmeifter

Rivipelaaja
Onkohan katsomoissa kuinka ahdasmielinen politiikka korrektin paikan suhteen, tytär lähtisi sittenkin mukaan, lohko 401:een voi tarjota lippua.

masalon

Tulokas
Ei olla lippuja vailla, mutta kyyti kelpaisi...

Pahoittelut, en löytänyt parempaakaan ketjua aiheelle. Eli liput Invaasioon jo löytyvät, mutta Osaston bussiaikatauluihin ei keritä mukaan, lasten rientojen vuoksi. Niimpä pitäisi löytää sopiva meno-paluu-kuljetus kahdelle "keski-ikäiselle perheelliselle isälle". Ei olla rettelöiviä öykkäreitä, mutta mieluusti vähän hapanta voitaisiin ottaa reissussa, kohtuudella. Osallistutaan vahvasti matkakuluihin tietysti.

YV:llä tarkemmat keskustelut.

masalon

Tulokas
Ja jatkona vielä; jos joku on jättämässä Osaston paluubussien pari paikkaa käyttämättä, niin paluumatkakin Iloisessa Retkueessa kelpaa (siinä tapauksessa tullaan julkisilla Espooseen).

Supikettu

Tulokas
Jos joltain on jäämässä paketti käyttämättä (Bussi+lippu) tänne voi tarjota. Ehkä jopa kahdelle lippupaketille tarve

hemppa

Tulokas
Moikka,

Harmikseni ja isoksi itkukseni minulle tuli este osallistua tulevaan kannattajainvaasioon Espooseen. Ottelulipun olen maksanut ja lahjoitan sen mielellään jollekin juniorille tms, jos on halukkaita. Bussissakin olisi paikka, sitä tosin en ole maksanut joten se jää mahdollisen lipun saajan kontolle hoitaa. Jos joku haluaa tuon ottelulipun, niin sen saa ottamalla yhteyden (mielellään viestillä) 0405800992

- Hemppa

hemppa

Tulokas
Moikka,

Harmikseni ja isoksi itkukseni minulle tuli este osallistua tulevaan kannattajainvaasioon Espooseen. Ottelulipun olen maksanut ja lahjoitan sen mielellään jollekin juniorille tms, jos on halukkaita. Bussissakin olisi paikka, sitä tosin en ole maksanut joten se jää mahdollisen lipun saajan kontolle hoitaa. Jos joku haluaa tuon ottelulipun, niin sen saa ottamalla yhteyden (mielellään viestillä) 0405800992

- Hemppa

Tämä lippu meni jo eilen.

mandariinimake

Vakiokokoonpanossa
Olis yksi lippu, josta on myös bussi jo maksettu.

Sitten olis toinen lippu, joka on pelkkä lippu peliin.

edit: Vielä yksi lippu, josta myös bussi maksettu. Sairastapaus.

Viimeksi muokattu: