Battery sanoi:Tuomarit kusi housuun, sillä jäähyjen olis mun mielestä pitäny mennä tasan koska molemmat on yhtälailla messissä kahakassa, mutta nykäskyläläinen jäi "pekkaa pahemmaksi".
Hank Da Silva sanoi:Tommi Huhtala jatkaa Bluesissa seuraavat kaksi kautta. Harmi ettei Ilves kykene kilpailemaan edes omista kasvateista muiden sm-liigaseurojen kanssa
Satunnainen sanoi:Battery sanoi:Tuomarit kusi housuun, sillä jäähyjen olis mun mielestä pitäny mennä tasan koska molemmat on yhtälailla messissä kahakassa, mutta nykäskyläläinen jäi "pekkaa pahemmaksi".
Ei tuo vielä mitään, mutta kurinpitäjä se vasta ihmeellisen päätöksen teki. Nimittäin tuosta tuomittiin Näppilälle pelikieltoa kolmen ottelun verran. Uutinen Mestiksen sivuilla.
Näppilä on sanonut minulle vuosia takaperin, että hän suostuu tulemaan Ilvekseen koko kauden mittaisella sopimuksella. Tuurauspelit eivät häntä kuulemma siis kiinnosta.minzu85 sanoi:Näppiläähän voitaisiin testailla Ilveksen takalinjoilla.
HeGe41 sanoi:Toni Rajala kutsuttu ylös Oklahoma City Baronseihin. Loistava juttu!
Pok sanoi:Muistetaan kuitenkin,että jokaisessa "surkeimmat Ilves-hankinnat"-ketjussa mainittu Bararukkikin ECHL:ssä takoi päälle piste per peli,joten miksei sitten ihan hyvää liigatasoa oleva Rajalakin.
Katsotaan miten pärjää AHL:ssä.
Hermes sanoi:Eipä ole Myttysenkään ura Jypissä lähtenyt lentoon. 3+0 17 peliin, joista 2 maalia yllättäen Ilvestä vastaan.
Viimeisin pelattu ottelu melkein kuukausi sitten.
No mikäettei. Eikös sääntöjen mukaan yhden maalivahdin ole pakko toimia luukkuvahtina, näin jäisi kolme laittaa maalille. Siinä kun kolme tuon tason äijää tukkii yhtä maalia, ei sinne ottelun aikana montaa kiekkoa mene. Sääli etteivät ole tuon lihavampia.Ikurin Vire sanoi:Tuukka Rask lähtee Tsekeistä: http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=2-4&ID=230703
Kai meille vielä neljäs maalivahti rosteriin mahtuu?
Jatkuuhan se: heti maalin makuun.Hermes sanoi:Hieno homma, että Toni on päässyt vireeseen. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin en olisi uskonut. Toivottavasti lento jatkuu mys AHL:n puolella.
vsop sanoi:Toivotaan, ettei Tuukka mene ainakaan Pelsuihin, koska siellä on vahti ongelmia. Meinaan kyselyjä tulee aivan varmasti. Omien puheiden mukaan reenaa ja rentoutuu vaan.