Futisguru 2014 - Alempi jatkolohko

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 542
Loin oman ketjun, ettei mene sekaisin varsinaisen kisan kanssa.

Pudonneille uutisia! Toivottavasti luette tämän. Järjestän tämän varsinaisen kilpailun kylkeen sellaisen B-kilpailun. Näin mekin saamme vielä veikkailla.

Menemme siis:

A3 Ilves97 - C4 Liukas Lätkä
C3 Tupsukorva35 - A4 Baloun
B3 lepals - D4 Alfred Lammas
D3 #17 - B4 Tarinankertoja

Uisge nyt jää valitettavasti yli, paitsi jos joku tästä kahdeksikosta ei ole innostunut tällaisesta. Toivottavasti motivaatiota riittää. Löytyykö?
_______________________________________________________________________

Puolivälierät 1:

Brasilia - Chile
Kolumbia - Uruguay

Lohkossa paremmin menestyneiden jätettävä tulokset viimeistään klo. 18!​
 

JK

Guest
Vs: Futisguru 2014 - Pudonneet

Mä olen mukana kuin peräpukama. :) mutta otsikon voisi vaihtaa esim. Alempi jatkolohko (ei pudonneet)
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 542
Vs: Futisguru 2014 - Pudonneet

Liukas Lätkä sanoi:
Mä olen mukana kuin peräpukama. :) mutta otsikon voisi vaihtaa esim. Alempi jatkolohko (ei pudonneet)

Mahtavaa ja korjattu on! Vähän liian synkkä tuo aiempi. Toivottavasti muutkin jatkavat, jotta voidaan vielä veikkailla.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 362
Vs: Futisguru 2014 - Pudonneet

Liukas Lätkä sanoi:
Mä olen mukana kuin peräpukama. :) mutta otsikon voisi vaihtaa esim. Alempi jatkolohko (ei pudonneet)

Nääh, suoraan vaan "epäonnistuneet" tai "Surkimukset" tms.
 

JK

Guest
Vs: Futisguru 2014 - Alempi jatkolohko

Topimeisteria mukaillen 'uuden mahdollisuuden saaneet' :)
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 542
Vs: Futisguru 2014 - Alempi jatkolohko

Laitetaan nyt hyvissä ajoin!

Brasilia - Chile 3-1
Kolumbia - Uruguay 2-0

Chile tulee laittamaan brassit ahtaalle, mutta se ei tällä kertaa riitä ja Brasilia jatkaa. Uruguay on hädässä ilman puruluu-Suarezia ja Kolumbia etenee komeasti puolivälieriin!
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 542
Vs: Futisguru 2014 - Alempi jatkolohko

Liukas Lätkä sanoi:
Topimeisteria mukaillen 'uuden mahdollisuuden saaneet' :)

Vai miten olisi "Tunnelin päästä valon löytäneet" tai "Sisäisen gurunsa havainneet"? Vaihtoehtoja on monia, mutta vedetään tällä "Alempi jatkolohko"-otsikolla. Toki parempi siinä mielessä olisi se pudonneet, niin porukka löytää tänne.
 

Lorppa

Espoon ainut Ilves fani
Viestejä
801
Vs: Futisguru 2014 - Pudonneet

Tarinankertoja sanoi:
Liukas Lätkä sanoi:
Mä olen mukana kuin peräpukama. :) mutta otsikon voisi vaihtaa esim. Alempi jatkolohko (ei pudonneet)

Nääh, suoraan vaan "epäonnistuneet" tai "Surkimukset" tms.

Ilves '' 59 kierrosta pleijaripaikassa kiinni '' 97

Oli pakko sori. ;D
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 595
Vs: Futisguru 2014 - Alempi jatkolohko

mää pelaan...
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 047
Vs: Futisguru 2014 - Alempi jatkolohko

Brasilia-Chile 3-1

Columbia-Uruguguguay 1-2
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 542
Vs: Futisguru 2014 - Alempi jatkolohko

Jätetään tällainen jatkokisailu kuitenkin tähän yhteen kertaan. Onhan se aika mielenkiintoista, että ensin vedetään parin viikon taistelu putoamista vastaan ja sitten kaikki jatkaakin.

Pettymys ainakin minulla, ja varmaankin Ilves97:llä oli sen verran kova niin vedetään nyt tällainen. Kuitenkin "putoaminen" viimeisellä mahdollisella hetkellä on kova paikka, kun molemmat ovat olleet lähes koko kisan jatkopaikassa kiinni. Varmasti myös muut karsiutujat haluavat kirkastaa kilpeään.

Saadaan mekin vielä täällä pyöriä muutamia lisäpäiviä, jonka jälkeen voi pidellä täältäkin pientä kesälomaa ennen kauden alkua, jolloin näppäimistö taas sauhuaa.
 

JK

Guest
Vs: Futisguru 2014 - Alempi jatkolohko

Veikataanko nyt 90min tulosta vai mahdoolisen jatkoajan ja rankkareiden jälkeistä tulosta? Eli jos peli on 90min jälkeen 1-1 ja rankkarit menevät esim. 4-2 kotijoukkueelle niin onko oikea tulos 5-3?
 

#17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
360
Vs: Futisguru 2014 - Alempi jatkolohko

Brassit-Chile 3-0
Kolumbia-Uruguay 0-1
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 362
Vs: Futisguru 2014 - Alempi jatkolohko

Brasilia - Chile 0-1
Kolumbia - Uruguay 3-0
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 542
Vs: Futisguru 2014 - Alempi jatkolohko

Liukas Lätkä sanoi:
Veikataanko nyt 90min tulosta vai mahdoolisen jatkoajan ja rankkareiden jälkeistä tulosta? Eli jos peli on 90min jälkeen 1-1 ja rankkarit menevät esim. 4-2 kotijoukkueelle niin onko oikea tulos 5-3?

Veikataan tulosta 90 minuutin jälkeen. Eli jos peli on 90 minuutin jälkeen 1-1, mutta sitä seuranneen jatkoajan jälkeen peli on 3-2, niin veikkaus josta saa kaksi pistettä on juurikin tuo 1-1.

Muistas lepals veikata ennen tuota kello kuutta ettei käy hassusti. Jos rivejä ei näy, niin sitten Alfred Lammas saa jättää rivinsä. Jos siis ei ehdi tähän ensimmäiseen peliin veikkaamaan, niin sitten seuraava mahdollisuus on vasta seuraavana päivänä eli myöhempää peliä ei saa veikata näissä jatkopeleissä. Joten tarkkana ettei pisteet mene ohi!

edit: Korjaus! Olihan Ilves97 jo veikkauksensa jättänyt, joten pahoittelut!
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 595
Vs: Futisguru 2014 - Alempi jatkolohko

Brasilia - Chile 2-1
Kolumbia - Uruguay 3-1
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 542
Vs: Futisguru 2014 - Alempi jatkolohko

Toki vielä kukaan ei voi riviään antaa, kun pelejä ei ole vielä pelattu. Laitan nyt kuitenkin ettei unohdu.

Puolivälierät 2:

Hollanti - Meksiko
Costa Rica - Kreikka

Puolivälieräsarjaa johtavan jätettävä tulokset viimeistään klo. 18!​
 
Ylös