suitsuke
Guest
Vs: Futisguru 2014
Australia-Hollanti 2
Espanja-Chile 1
Kamerun-Kroatia 2
Australia-Hollanti 2
Espanja-Chile 1
Kamerun-Kroatia 2
Tupsukorva35 sanoi:Voi olla, että menee kaikki metsään. Jos tulee katumapäälle jonkun suhteen, niin onhan tässä kuitenkin noin 23 tuntia aikaa muokata.
Ipafani sanoi:Eikös se ollut nii että 1veikkaus/kierros ja niitä ei sitten muuteta? Tai näin taisi olla ainakin lätkässä. Toki sinä päätät kun kisan järjestät mutta itse olen ollut siinä luulossa ettei niitä muutella ja siksi en ole muuttanut.
Tupsukorva35 sanoi:Ipafani sanoi:Eikös se ollut nii että 1veikkaus/kierros ja niitä ei sitten muuteta? Tai näin taisi olla ainakin lätkässä. Toki sinä päätät kun kisan järjestät mutta itse olen ollut siinä luulossa ettei niitä muutella ja siksi en ole muuttanut.
No joo! Näinhän se taisi olla. Sovitaan vaan niin, että jätetään muokkaukset pois, niin ei laiteta sääntöjä uusiksi.
Tero sanoi:Syy miksei muokkauksia hyväksytty kevätveikkauksessa oli se, ettei järjestäjä joudu tarkistelemaan muokkausten ajankohtaa (eli ettei muokata tehtyä veikkausta vastaamaan myöhemmin jo päättyneen ottelun lopputuloksen mukaiseksi).
Eli tehdään kuten ennenkin.
Veikkaustaan pystyi toki "muuttamaan" poistamalla edellisen viestinsä ja jättämällä uuden (edellyttäen että sen teki ennen ensimmäisen ottelun alkua).
Tämä käytäntö palvelee veikkaajia sikäli että rivin voi jättää vaikka jo edellisenä iltana (jolloin ei tarvise päivystää otteluiden alkuhetkille) ja silti voi korjata riviään jos esim. tulee uutisia tärkeän pelaajan yllättävästä loukkaantumisesta tms.