Futismanageri 2026 - Kotimaisen jalkapallon fantasiamanageripeli

Joo olisi pitänyt tehdä se vaihto nyt jo. Maalijuhla chipistä ei muuta iloa kuin Armahin maali.
No yksi kokonainen pelipäivä vielä edessä. Itselläkin jysähti vasta jälkimmäisellä kierroksella. :)

Meinasin vaihtaa Morenon takaisin eilen käänteispsykologialla mutta onneksi tajusin ettei nyt kannata tuhlata vaihtoja europelijoukkueisiin. Eikä muutenkaan olisi kannattanut kun Morenon sijaan maalin tekikin maalitykkien armoton isä Engvall. :D
 
Onko kukaan pohtinut chippien säilyttämistä jatkosarjoihin? Vähän huolettaa, että menetin parhaat mahkut käyttää kilpparin.
Viikon kestävät chipit olisi varmaankin kannattanut käyttää jo. No ehkä elokuun alussa on myös hyvä hetki jos vaan säästää vaihtoja.

Sori ihmiset, otin sittenkin Kangan tiimiin. Oli pakko taas käyttää pisteitä vaihtoon mutta pisteillä loukkaantuneita pelaajia kannattaakin vaihtaa pois.
 
Viikon kestävät chipit olisi varmaankin kannattanut käyttää jo. No ehkä elokuun alussa on myös hyvä hetki jos vaan säästää vaihtoja.

Sori ihmiset, otin sittenkin Kangan tiimiin. Oli pakko taas käyttää pisteitä vaihtoon mutta pisteillä loukkaantuneita pelaajia kannattaakin vaihtaa pois.
Ei välttämättä, voi jatkosarjoissa saada kanssa pari peliä tollee. Ongelmana vaa on, että sitte tulee tasasempii vääntöi, mitkä voi olla chipeille haastavia toisin kuin top tiimi vs jaro/mifk.
 
Ei välttämättä, voi jatkosarjoissa saada kanssa pari peliä tollee. Ongelmana vaa on, että sitte tulee tasasempii vääntöi, mitkä voi olla chipeille haastavia toisin kuin top tiimi vs jaro/mifk.
Totta. Itse käytin suosiolla sen tähden, kun toi jatkosarjojen otteluohjelma on vaan runkopelipäivillä varmistettu ja kun muistelee minkälainen ohjelma tuli viime kaudella. Kilpikonnassa huomioisin myös sen, että maaleja jatkosarjoissa tulee usein enemmän kun runkosarjassa.
 
Kilpikonnassa huomioisin myös sen, että maaleja jatkosarjoissa tulee usein enemmän kun runkosarjassa.
En tiedä, onko itsellä tällaista mielikuvaa, mutta en jaksa mennä lukemaan asiasta.

Aktivoin siis kyllä tänään, kun vaikka pelejä ei oo paljon, niin joitain ihan potentiaalisia nollapelejä kuitenkin on.
 
Takaisin
Ylös