Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koko lokakuun 10 peliä ilman pisteitä ja kaksi viime peliä katsomossa. Jypin jatkoaika kirjottajien mukaan jopa heikompi kuin pisteensä. Jotkut ihan oikeasti halusivat tämän 22-23 kauden Ilvekseen.
Nyt jännitetään siirtyykö Tapparaan.Jypiin huhuis joku uus ukko mut nimestä ei mitään tietoa.
Palvetta huhuiltu mutta veikkaan olevan liian iso kala sinneNyt jännitetään siirtyykö Tapparaan.Jypiin huhuis joku uus ukko mut nimestä ei mitään tietoa.
Niin jos Merelää yritetään paikkailla Plattilla alan ihan tosissani kyseenalaistaan naapurin suuntaa.Kuivat on markkinat jos tämä kaveri tosiaan meinataan Merelän poissaoloa paikkaamaan tuoda.
Mikäs tässä... 15 vuotta oon kattonu tän jätkän lähes jokaisen pelin. Enpä kato enää. Joku raja kaikella.katso liitettä 3558
Ilveksen miehiä suvunkin takia, mutta mitenköhän tämä Tappara-siirto otettiin vastaan?
No eiköhän kyse ole siitä, että Ilveksessä ei ole tilaa ja Tapparassa nyt on. Kauden allahan ei ollut kumpaankaan.
Heti ensi viikolla joudut katsomaanMikäs tässä... 15 vuotta oon kattonu tän jätkän lähes jokaisen pelin. Enpä kato enää. Joku raja kaikella.
Paikalliset toki katon, mutta muuten jää kyllä kattomatta. Ei vaan pysty.Heti ensi viikolla joudut katsomaan![]()
Samalla tavalla ajattelee varmasti Plattin vaimo.Mikäs tässä... 15 vuotta oon kattonu tän jätkän lähes jokaisen pelin. Enpä kato enää. Joku raja kaikella.
Jos hän oli?Samalla tavalla ajattelee varmasti Plattin vaimo.
Aijaijai, sääntö nro 12Jos hän oli?![]()