Keskiviikon Kärpät-Ilves mahdollista seurata kyseiseltä sivustolta hintaan 7,90€.
Onko kellään tuoreita kokemuksia kyseisen striimipalvelun laadusta? Itse muistelin, että olen joskus muutamia vuosia sitten katsellut pitsiturnauksen kyseisen sivuston kautta ja sillon homma pelitti. Mikähän tilanne nyt?
No siis tuo riippuu täysin millä vehkeillä ollaan Kokkolan päässä liikenteessä. Solidsports on vain alusta lähetykselle ja laskutukselle, eli tuotanto on täysin tapauskohtaista. Summa summarum lähetys voi olla kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta varmasti parempaa kuin Ilveksen Eurocup matsissa, mikä oli taas suoraan helvetistä.
Näkeekö tuolta lähetyksen alusta jos kesken pelin sen ostaa tai pelin jälkeen vasta? Nimimerkillä "En ehkä kerkiä livenä katsomaan"
No siis tuo riippuu täysin millä vehkeillä ollaan Kokkolan päässä liikenteessä. Solidsports on vain alusta lähetykselle ja laskutukselle, eli tuotanto on täysin tapauskohtaista. Summa summarum lähetys voi olla kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta varmasti parempaa kuin Ilveksen Eurocup matsissa, mikä oli taas suoraan helvetistä.
Eihän kellään olisi tuollasta ilmaiskoodia millä pääsis matsia katsomaa?
Ei, kyllä köyhänkin tulee maksaa tuosta jos haluaa katsoaEihän kellään olisi tuollasta ilmaiskoodia millä pääsis matsia katsomaa?
Saarela,Joni Ikonen ja Lepaus ovat tunnetusti loukkaantuneina,mutta mikäköhän Matinpalolla on vai etsitäänkö kaverille hiljaisuudessa uutta seuraa?
Yhtään harjoituspeliä ei ole pelannut, eikä pelaa muuten nytkään.
Onko kellään tuoreita kokemuksia kyseisen striimipalvelun laadusta? Itse muistelin, että olen joskus muutamia vuosia sitten katsellut pitsiturnauksen kyseisen sivuston kautta ja sillon homma pelitti. Mikähän tilanne nyt?
Relevantti kysymys. Solidsportin striimi mennyt nurin jokin aika sitten, vielä ei ainakaan toimi.