Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Mulla ei toimi tollakaan tavalla. Ei siis tule sitä chromecastin ruutua näkyviin.
Mystistä..
Mulla ei toimi tollakaan tavalla. Ei siis tule sitä chromecastin ruutua näkyviin.
Eihän teillä ole mitään F-securen ohjelmia päällä? Freedome ainakin blokkaa yhteyksiä.Mulla on sama juttu kuin jäsen Mansesterilla. Eikä siis asuta samassa taloudessa.
Miehon paluu on hieno asia, mutta vähän ihmettelen miksi valmennus karttaa Maccellin peluutusta Romanin kanssa. Selvää on että Romanin olisi syytä onnistua tänään jo ihan foorumirauhankin vuoksi.
Tää on kiva että seurat näyttää näitä pelejä.Illan ottelu on katsottavissa HIFK:n Youtube-kanavalta.
HIFK TV ylpeänä esittää: HIFK-Ilves suorana lähetyksenä!
HIFK pelaa keskiviikkona 23.9. kotihallissaan harjoitusmatsin Ilvestä vastaan ja ottelua voit seurata joko paikan päällä tai suorana lähetyksenä HIFK:n nettisivulta.hifk.fi
HIFK:lla tänään kehissä ensimmäistä kertaa Emil Bemström, joka pelaa kakkosen laidassa. Mielenkiintoista on myös puolustaja Aleksi Laakson pelaaminen, sillä on merkitty nelosen sentteriksi. HIFK:n kokoonpano siis:
Jääskä - Lundell - Dyk
Tallberg - Broadhurst - Bemström
Hede - Keränen - Heljanko
Nordgren - Laakso - And
Ahonen - Kousa
Teräväinen - Motin
Lyytinen - Karjalainen
Varakas - Winberg
Tuohimaa (Halonen)
Pätkiikö muilla?