IhanJuniori
Junioripelaaja
Siis itselle Bayern on se ulkomaalais seura jota kannatan. Olen kannattanut niin pitkään kun muistan, mutta eilen teki aidosti vähän pahaa Dortmundin puolesta.Bayern voittaa aina
Siis itselle Bayern on se ulkomaalais seura jota kannatan. Olen kannattanut niin pitkään kun muistan, mutta eilen teki aidosti vähän pahaa Dortmundin puolesta.Bayern voittaa aina
En itse seuraa ulkomaan jalkapalloa hirveesti, mutta uskon että ensi kautena Bayern ei ole mestari. Tietenkin kitkerä sulaminen Dortmundilta kun oli tuhannen taalan paikka rikkoa Bayernin putki, mutta Bayerni on nyt vaihdellu valmentajia tiuhaan tahtiin niin eiköhän joskus tule se floppikinSiis itselle Bayern on se ulkomaalais seura jota kannatan. Olen kannattanut niin pitkään kun muistan, mutta eilen teki aidosti vähän pahaa Dortmundin puolesta.
Mmmmmmitäääääh?! Kuinka sekaisin voi ihminen olla?Nyt on melkoisen kovaa jazzia!
katso liitettä 6577
No mitä kertoo lopun lause "ei voi muuta sanoa kuin peiliin katsoa"Mmmmmmitäääääh?! Kuinka sekaisin voi ihminen olla?
TurkulainenMmmmmmitäääääh?! Kuinka sekaisin voi ihminen olla?
Jumalauta mikä teos!!
Enpä tiedä kuin on tehty!!!Mutta saatanan komee teos!!Jumalauta mikä teos!!
Tuohon ei ihan poropeukalo pysty.
EDIT: Vai onko tuo jotenkin animoimalla tai jollain tekoälyllä tehty kuva?
On.EDIT: Vai onko tuo jotenkin animoimalla tai jollain tekoälyllä tehty kuva?