• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Helsingin IFK

polve

Vakiokokoonpanossa
Haha, HIFK:n elämämkalluporukka näköjään toimii niinkuin osasi odottaakin. Vaikka Tapparalla on junteimmat kannattajat, niin juntein joukkue pokaalin nappaa kyllä HIFK :D.

delorean

Vakiokokoonpanossa

polve

Vakiokokoonpanossa
Phöh ja kräh, tuolla mikään muutu. Kunhan lakaisevat tällä tapaa homman Nordiksen roskikseen ja kalluilu koodeineen taas kohun hiljennyttyä jatkuu entiseen tapaan. Kom igen jne.
Tätä epäilen itsekkin. Oikeat toimet olisi ollut, että tähän paskaan osallistuneet saavat suorilta kenkää, niin sitten HIFK olisi osoittanut olevansa tosissaan ja homma varmasti loppuisi.

Grinder

Luottopelaaja
Phöh ja kräh, tuolla mikään muutu. Mitähän tämä sisäinen tutkinta meinaa?

Kunhan lakaisevat tällä tapaa homman Nordiksen roskikseen ja kalluilu koodeineen taas kohun hiljennyttyä jatkuu entiseen tapaan. Kom igen jne.
Ei sillä ole toki merkitystä mitä koulutuksia käydään, sillä on merkitystä miten jatkossa käyttäydytään. Nyt huonolle käytökselle pitää olla nollatoleranssi. Pallo on heillä. Kai siellä on paniikki iskenyt kun tajuttu ettei enää saada hierojia. Ne on jatkossa palkattava itse. Kaikki saavat kiittää muutamaa tyyppiä siitä että muutoksia tulee. Pian nähdään tuleeko salamyhkäisiä muutoksia valmennustiimiin tai pelaajistoon.

MestaruusIlves

Rivipelaaja
Edarit häviää ihan pian Liigakartalta tällä menolla.
Taitaa olla kuitenkin viimeisiä ellei se kaikkein viimeinen joka ikinä putoaisi Liigasta. Valtava kannattajakunta, vakaa talous, eikä fanejakaan kiinnosta yhtään miten seura edes menestyy menevät silti aina hallille ja ostavat kausareilla jo sen oliko joskus jossain sanottu että jopa 5000 kausikorttia myydään aina. Urheilullinen tuloskaan ei juuri ikinä ole pahemmin kyykännyt. Sellaista tasaisen paskaa. Mä sanon että se om fanit se osasyy miksi seuran kunnianhimo on tämä. Fanien lojaaliuden takia halli on aina täynnä vaikka miten alisuorittaisi eikä täten mitään pakottavaa tarvetta ole muutoksille. Ville jatkanee ensi kaudella ja hyvä niin. :D

Toisaalta mua säälittää. Kom igen oli niin hieno tempaus, jossa välitettiin kuinka normaalin naureskelun sijasta annettiin tuki vieraalle joukkueelle sen kriisin keskellä. Että mä toivon hifkin nousevan tosta alakulosta. Sen lisäksi hifkin kotipeleissä olen tavannut ipapaidassa aina mukavaa kohtelua nordiksella. Juteltu niitä näitä ja toivoteltu tsemppejä. Muualla en vastaavaa ole tavannut.