Yllätys että se tärkein jäi hommaamatta meinaan veskari. Ei mitenkään vakuuttava kaksikko ole.Kuinkahan pitkälle Peltonen potkitaan jos tuolla porukalla ei nostella kannua?
Tuohimaata on ilmeisesti HIFK:n huhuiltu kun on laittamassa sopparin Venäjällä poikki, tuossa tosin se riski että ehtiikö maahan ajoissa.
Karvinen,
Åsten!
7-4Joo, ehkä ihan hyvä vaan..
Kova nippu. Pelit voi sit päättyä vaikka 8-7
Hifkissä ei opita näköjään mitään. Vuodesta toiseen sama homma. Hankitaan kauhea määrä nimimiehiä mutta ei joukkuetta. Voivat kyllä jonkun mestaruuden tälläkin tavalla joskus voittaa mutta pidemmän päälle tuo on vain huonoa seuran rakentamista ja johtamista. Tarpeeksi kun on tähtiä niin se pelin ja joukkueen kemia vain kärsii.
Sinulla taisi nyt pointti mennä ohi ja lujaa.Hiukan olen eri mieltä tällä kertaa. Heillä on ollut ongelmia viimeistelyssä ja maalin edessä. Nyt hankkivat vääntövoimaa Pakarisen ja Salomäen myötä, varsinkin Pakarinen on myös hyvä maalintekijä. Turunen tuo taitoa ja lisää yv-osaamista. Turuselta ja Pakariselta löytyy myös Ifk-taustaa, eli sopeutuvat varmasti hyvin joukkueeseen. Kyllä tuo on hemmetin kova nippu.
Sinulla taisi nyt pointti mennä ohi ja lujaa.
Mistäs sen tiedät kun peliäkään ei ole pelattu? Ja minun pointti oli se että siellä taas rakennetaan rahalla "joukkuetta" vaikka se on tässä vuosien saatossa nähty ettei se Ifk:lla toimi.Mun mielestä nyt toimivat siinä mielessä eri tavalla, että hommasivat pelaajia jotka todennäköisesti sopeutuvat joukkueeseen nopeasti.
Siinä mun pointti.
Mistäs sen tiedät kun peliäkään ei ole pelattu? Ja minun pointti oli se että siellä taas rakennetaan rahalla "joukkuetta" vaikka se on tässä vuosien saatossa nähty ettei se Ifk:lla toimi.
Edelleen sinulla menee pointti ohi.Rahalla saa. Sielläkin on poissaoloja. Jääskä ja Palola. Jos sulle tollaset pelaajat tarjolle, niin mikset ottaisi.
Rahalla saa. Sielläkin on poissaoloja. Jääskä ja Palola. Jos sulle tollaset pelaajat tarjolle, niin mikset ottaisi.