Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Nyt taitaa olla Tobbarin lähtölaskenta alkanut.
Ei ole Tapola menossa. Tapola on menossa mitä ilmeisimmin eurooppaan valmentaan ensi kaudella.Vissiin Tapola menossa.
Vissiin Tapola menossa.
Tuokkola?Yksittäinen kommentoija jatkiksessa kertoo huhuista, että uusi UTJ olisi tulossa Pirkanmaalta. Uhka vai mahdollisuus? Vai perätön huhu...
Tumpista taisi olla huhu että menee Vaasaan UTJksi.Tuokkola?
Yksittäinen kommentoija jatkiksessa kertoo huhuista, että uusi UTJ olisi tulossa Pirkanmaalta. Uhka vai mahdollisuus? Vai perätön huhu...
-edit- Itse asiassa hän sanoikin tarkalleen näin ja lainaan sen tähän
"
huhu kertoo, että Hämeen suunnasta saattaisi uusi utj tulla, joten......Timo Koskela Ilveksestä?
Myös Jarno Kultanen olisi hyvä haku. Hänellä on näyttöjä."
Niin taisikin olla, en muistanut enään tätä.Tumpista taisi olla huhu että menee Vaasaan UTJksi.
Yksittäinen kommentoija jatkiksessa kertoo huhuista, että uusi UTJ olisi tulossa Pirkanmaalta. Uhka vai mahdollisuus? Vai perätön huhu...
"
huhu kertoo, että Hämeen suunnasta saattaisi uusi utj tulla, joten......Timo Koskela Ilveksestä?
Toivola se luultavasti on.Hämeen suunnasta? Mika Toivola siis, on jopa vapaana.
"
Parempi se ainakin on kuin Tobbari.Kyllä Toivola olisi ainakin hyvä hankinta tuohon pestiin. Onnistunut mielestäni ihan hyvin pikkuseuroissa ja pienellä budjetilla.
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä mihin pystyy vähän isommalla budjetilla. Toivolalla on aluksi mennyt ihan ok mutta aina pikkuhiljaa on tekeminen valahtanut. Ja molemmista seuroista missä on UTJna toiminut on mestaruus. Sellaista ei taida kovin monella muulla suomalaisella UTJlla olla.Kyllä Toivola olisi ainakin hyvä hankinta tuohon pestiin. Onnistunut mielestäni ihan hyvin pikkuseuroissa ja pienellä budjetilla.