Redondo
Vakiokokoonpanossa
Parempi Melart rikki kuin viisi muuta Melartin rikkomanaJoo eilen meni Melart rikki. Saas nähdä kuinka pitkä poissaolo.
Parempi Melart rikki kuin viisi muuta Melartin rikkomanaJoo eilen meni Melart rikki. Saas nähdä kuinka pitkä poissaolo.
Sanoisin että jalka, Jatkoajassa epäilivät ihan vaan puujalkaa mutta en tiedä.Menikö Melartilla selkä vai mikä? Oli niin outo loukkaantumistilanne, kun taklasi ja johonkin sattui..
Saivat Niko Seppälään KEspoosta tuohon ykköspariin:HIFK:n on pakisto taas niin hajalla, että siellä on nelosketjun laituri Tallberg ykkösparissa puolustajana Veikkauksen kokoonpanojen mukaan
Voivoivoi...Peltonen jatkaa HIFK:ssa kevääseen 2026
Ville Peltonen jatkaa HIFK:n päävalmentajana kevääseen 2026 - HIFK
HIFK on solminut kaksivuotisen jatkosopimuksen päävalmentaja Ville Peltosen kanssa. Uusi sopimus on ulottuu kevääseen 2026. – HIFK on se paikka missä haluan olla. Sen merkitys on suuri. Tämä seura, Helsingin jäähalli ja Stadi on minulle koti. Ja kun tuo tunne on molemminpuolinen, niin se tuntuu...hifk.fi
On toki. Harmi vain ettei Peltonen ole näillä näytöillä kummoinen valmentaja. Saatika Salmelainen kummoinen UTJOhhoh, nyt jysähti, IFK on samaa mieltä mun kanssa, että tällainen koko ajan valmentajan vaihtaminen on ihan turhaa touhua.
NHL tyylillä mennään näköjään Stadissa.Ohhoh, nyt jysähti, IFK on samaa mieltä mun kanssa, että tällainen koko ajan valmentajan vaihtaminen on ihan turhaa touhua.
Haiskahtaa siltä mitä täälläkin on todettu, ei ole mitään S-luokan valkkuja saatavilla ja näistä muista nyt sitten pitää kaikkien valita.Jos on ilveksen valmentajakuviot erikoisia niin on myös Hifkin Peltoselle jatkoa vaikka ei ole saavuttanut vielä yhtään mitään isoimmalla budjetilla
Ei taida olla valmentajariippuvaista se.jaahas siellä tulee tätä myöten mikkemaksillekkin sitten jatkot
Tässä on sitten tasan kaks vaihtoehtoa: joko Peltonen voittaa pari kannua ja siitä tulee IFK:n historian suurin legenda (tai no, ehkä Hagmanin Matin kanssa tasoissa), tai sitten se ei voita mitään ja pilaa maineensa fanien silmissä ikuisiksi ajoiksi. Mitään muuta lopputulosta ei ole.Peltonen jatkaa HIFK:ssa kevääseen 2026
Ville Peltonen jatkaa HIFK:n päävalmentajana kevääseen 2026 - HIFK
HIFK on solminut kaksivuotisen jatkosopimuksen päävalmentaja Ville Peltosen kanssa. Uusi sopimus on ulottuu kevääseen 2026. – HIFK on se paikka missä haluan olla. Sen merkitys on suuri. Tämä seura, Helsingin jäähalli ja Stadi on minulle koti. Ja kun tuo tunne on molemminpuolinen, niin se tuntuu...hifk.fi
Olipas paukku, olin melko varma, että Peltonen tähyää ulkomaille. Mut ei näemmä. Ja tämä uutinen taitaa tarkoittaa sitä, että Ilveksen peräsimessä on 100% varmuudella joko OJ tai Hölö.
Ei, mutta OJ spekuloitiin IFKhon. Joten se voidaan unohtaa.Ei kai Peltonen ole missään vaiheessa ollut edes potentiaalisten vaihtoehtojen listalla.