Helsingin IFK

Jakpot

Luottopelaaja
Repo, Pakarinen, Vesalainen, Palmu, Haapala, Wernblom ja vielä Marleau. Montako miljoonaa Pesoselle on annettu käyttöön?

Neloseen menis vielä joku Marleun kaveriksi.

Eikai siihen nyt mikkemakkea oikein voi laittaa... Savinainenhan tuohon itseasiassa sopisi. Jos K-Espoo onkin vain ollut Savinaisen perässä ja IFK tällännyt euron enemmän :)

M22

Luottopelaaja

M22

Luottopelaaja
. Ei siinä mitään potkua ollut.

en mitään törkeää tahallista potkua näe.
Niin siis et näe potkua vai et näe törkeää tahallista potkua?
Mä en kommentoinut yhtään mitään siitä montako peliä kuuluisi vaan sitä kun sanoit, että ei ollut mitään potkua.
Kyllä oli ja sen totesi myös kurinpito ja sen voi todeta tolta videolta.

Arzamas

Luottopelaaja
Olen juu, vääntöä minkä johdosta Lehterä horjuu, en mitään törkeää tahallista potkua näe. Ymmärrän silti pelikiellon, vaikka mielestäni ei olisi ollut tarpeellista.
Yhtä puhtaasti vetää turhautuneena sukille kuin Kodytek. Olisin tuosta pari peliä antanut enemmän.

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Aivan selvä tahallinen potku, vaikka Jori oli nenä valkoisena koittanut myöskin kurinpidolle selittää jotain "horjahtamisesta".

Kaukofani

Luottopelaaja
Mä en kommentoinut yhtään mitään siitä montako peliä kuuluisi vaan sitä kun sanoit, että ei ollut mitään potkua.
Rauno selittää kuin Väyrysen Paavo parhaimpaan aikaan….

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Siis tarkoitin, että en nähnyt törkeää tahallista potkua ja tuostakin voi debatoida että yrittääkö Lehterä potkaista vai horjahtaako.

Kuten kirjoitin, ymmärrän pelin kakun.

M22

Luottopelaaja
Siis tarkoitin, että en nähnyt törkeää tahallista potkua ja tuostakin voi debatoida että yrittääkö Lehterä potkaista vai horjahtaako.

Kuten kirjoitin, ymmärrän pelin kakun.
Juu, niinhän se Paavo Väyrynenkin sanoi, että en minä mitään sellaista sanonut, ja jos sanoinkin, en tarkoittanut.
Edit. Ja kirjoitin tuon ennen kuin huomasin @Kaukofani n viestin.

tynamo

Luottopelaaja
Niin se vain paljon parjattu IFK, penkin takanaan vielä enemmän haukuttu Peltonen hengittää Ilveksen niskaan ja vallitsevalla trendillä menee vielä ohi.

Rahalla saa ja hevosella pääsee. No, rahalla saa monesti aika hyviä hevosia. Kopin myrkyttäjä -Palmu 13 otteluun 10 pojoa. TPS:stä siirtyessä olisin saman tien ottanut Ilvekseen. Pysyn kannassani.

Boleslavin Tillu

Vakiokokoonpanossa
Peltonen puhui ihan asiaa eilen pelin jälkeen, mutta voi helevata kun on ulosanti Villellä raskaansoutuista. Saa suusta pari sanaa kerralla ja sen jälkeen muutaman sekunnin hiljasuus, ja-ja, tota-tota.