Toppapöksy666
Luottopelaaja
Alkamisaika saattaa sisältää pienen vihjeen pelaajasta.
Kauden seitsemännessä pelissä saikulle loppukaudeksi, törmää maaliin ja polvi vääntyy ikävästi.Jos Filppula saa ketjukavereikseen edes Mestis tasolle kohtalaiset kaverit voi Filppula tehdä melkoisen paljon pisteitä
Jos lähtee oikeesti pelaan tosissaan niin joku 25+55 kausi on aivan täysin mahdollinen.
Niin sanottu "Sami Sandell -spesiaali".Kauden seitsemännessä pelissä saikulle loppukaudeksi, törmää maaliin ja polvi vääntyy ikävästi.
Toki harvassa on nuo pelaajat ketkä ovat tienanneet sen ~50 miljoonaa urallaan ja vielä palaavat Suomeen pelaamaan.Valtteri Filppula palaa Helsingin Jokereihin – “Minulle tässä oli vain yksi vaihtoehto” — JOKERIT
Helsingin Jokerit on tehnyt pelaajasopimuksen keskushyökkääjä Valtteri Filppulan kanssa. Filppula liittyy joukkueen vahvuuteen syyskuun ensimmäisellä viikolla ja pelaa ensimmäisen ottelunsa 17. syyskuuta kotiyleisön edessä. Filppulan kanssa tehty sopimus on kestoltaan vuoden mittainen, ja sen jatwww.jokerit.fi
Filppula tosiaan Jokereihin vuoden sopimuksella. Jatkoa katsellaan vuosi kerrallaan. Samalla Filppulasta tulee yksi Jokereiden omistajista.
Pelaa myös mitä ilmeisemmin ilmaiseksi:
”Hänen sitoutumisestaan Jokereihin kertoo myös se, että hänen mukaantulo ei rasita meidän pelaajabudjettia lainkaan tulevalla kaudella, Saarni kertoo.”
Enpä muista koska olen näin kovaa seurauskollisuutta nähnyt. Hattu päästä
Hyvin todennäköinen skenaario.Olisihan se aikamoinen tarina jos Filppula nostaisi Jokerit liigaan ja vetäisi uransa viimeisen kauden Liigassa.
Taisi löysät valahtaa muutamalla Liigajengillä. Uskon, että jopa Hiltusella kravattia hieman kiristää. Tämän voisi palkita vuoden urheilutekona!Hyvin todennäköinen skenaario.
Sanotaan, mitä sanotaan, mutta eihän tästä Jokerien uudesta tulemisesta voi olla urheiluromantikko kuin mielissään.
Hype ja buumi logon ympärillä tuo myös hyvää pöhinää viime aikoina hyvävelihommissa ja kabineteissa väljähtyneen ja ilmapiiriltään ummehtuneen Liigan ympärille...
Itse spekuloin, että tämä kabinetissa sovittu 2,2m laskuvarjo- tai puskuriraha liittyy hyvinkin suoraan mm. näihin Jokeri- ym. spekulaatioihin. Tai ainakin rivien välistä...Taisi löysät valahtaa muutamalla Liigajengillä. Uskon, että jopa Hiltusella kravattia hieman kiristää. Tämän voisi palkita vuoden urheilutekona!