Helsingin Jokerit

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 467
Vaikka en oo mikään Jokerifani niin pitää kyllä sanoo, et alkanu vähän syttyyn niiden meiningille. Koittaa kunnolla puskee painetta Liigan suuntaan.

Kyllä siinä Kerho tai kuka hyvänsä onkaan keväällä karsimassa niin on ihmeissään jos sielä pyörii Filppula-Aaltonen :D
Jep. Ja jos oikeasti meinaavat nousta niin JMA tasoa pitää hankkia vielä muutama pelaaja.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 645
HPK:n se Juhis pitäisi hankkia, kun eivät saa kiekolla mitään aikaan...mutta mennään näillä.

Jokerit on geeneissään ostojoukkue, joka vetää puoleensa kotimaisen kiekkokartan yleisösuosikkeja ja kiintotähtiä, tällä kertaa eläköityviä ja entisiä sellaisia. Toki molemmilla herroilla, JMA:lla ja Filppulalla, on riittävästi höyryä jäljellä yhden HPK:n tiputtamiseen. Ei siitä ole kauan, kun oltiin vaikeuksissa Juhiksen johtaman ylivoiman kanssa pudotuspeleissä, eikä siinä ollut edes Filppulaa.

Kovin on ristiriitaiset tuntemukset, kun katsoo näitä Tapparankin 4000 yleisömääriä, että miten paljon Jokerit auttaisikaan kaikkia seuroja tässä asiassa. Tämä on yksi ja toinen se, että toivon Hartwall areenan vettyvän ja mädäntyvän sekä puskukoneen lanaavan koko vesikuoppaan perustetun keksinnön maantasalle ja toivon Jokereille monikymmenvuotista taivalta Mestiksessä. Jos oikein positiivisesti ajattelee, niin olen jollain tasolla tyytyväinen kävi miten kävi. Mutta Kerhon en soisi tippuvan vaan mieluummin sitten Jukureiden.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 467
Nyt huhuillaan Antti Pihlströmiä joukkueeseen, JMA ilmeisesti vielä katselee. Liekö ulkomaat tavoitteena Juhilla.
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 495
Kyllä kun puhutaan sarjanoususta, niin Disney+ sarja Welcome to Wrexham toimii varmaan hyvänä esimerkkinä tässäkin hommassa. Mikäli halutaan varmistella nousua, niin kyllä se vaatii isoja panostuksia ja mielellään sellasia pelaajia, joilla kokemusta isommista sarjoista. Sanoisin, että Jokereiden ja Liigan tapauksessa se vaatii vielä isompaa panostusta futisesimerkkiin nähden, koska sarjojen välinen ero sen verran suuri.

Kyllä siellä Jokereiden omistajien täytyy laittaa kättä taskuun tavotteen saavuttamiseksi. Ja tottakai ymmärtää, että saattaa vaatia vastaavanlaista panostusta myös ensi kaudella.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 177
Haluaako joku joka tietää Jokerien historiasta jotain avata mulle tätä Esa Tikkasen numeron jäädyttämistä?

Onko tässä kyse siis jostain ihan puhtaasta vittuilusta HIFK:ta kohtaan vai millä järjellä Jokerit jäädyttää 100% edarin jätkän numeron kun on tosiaan pelannut kokonaiset 43 peliä narrinutussa.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 206
Haluaako joku joka tietää Jokerien historiasta jotain avata mulle tätä Esa Tikkasen numeron jäädyttämistä?

Onko tässä kyse siis jostain ihan puhtaasta vittuilusta HIFK:ta kohtaan vai millä järjellä Jokerit jäädyttää 100% edarin jätkän numeron kun on tosiaan pelannut kokonaiset 43 peliä narrinutussa.

Tikkanen on ihka-aito Jokerit-legenda, ei siinä sen kummenpaa.

-Olin Jokerien SM-sarjassa pelanneen joukkueen maskotti neljä vuotiaana. Minulla oli isomummin tekemä Jokeri-paita, jonka selässä oli numero viisi, Tikkanen muisteli. Tikkanen pelasi NHL-uransa jälkeen Jokereissa kaudella 1999-2000, jota seurasi vielä yksi kausi Saksassa Moskitos Essenissä. Pisteen pitkälle jääkiekkotaipaleelle laittoi lopulta polvivamma.

 

BanaaniKeisari

Luottopelaaja
Viestejä
1 191
Tikkanen on ihka-aito Jokerit-legenda, ei siinä sen kummenpaa.

-Olin Jokerien SM-sarjassa pelanneen joukkueen maskotti neljä vuotiaana. Minulla oli isomummin tekemä Jokeri-paita, jonka selässä oli numero viisi, Tikkanen muisteli. Tikkanen pelasi NHL-uransa jälkeen Jokereissa kaudella 1999-2000, jota seurasi vielä yksi kausi Saksassa Moskitos Essenissä. Pisteen pitkälle jääkiekkotaipaleelle laittoi lopulta polvivamma.

Ei saatana tämä on samaa tasoa Endrickin Bobby Charlton fanituksen kanssa
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 563
Haluaako joku joka tietää Jokerien historiasta jotain avata mulle tätä Esa Tikkasen numeron jäädyttämistä?

Onko tässä kyse siis jostain ihan puhtaasta vittuilusta HIFK:ta kohtaan vai millä järjellä Jokerit jäädyttää 100% edarin jätkän numeron kun on tosiaan pelannut kokonaiset 43 peliä narrinutussa.
Jokerit jäädytti Tikkasen numeron 5 jo Harkimon aikaan, yli 20 vuotta sitten. Hifkissä pelas numerolla 10, useimmiten.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 177
Jokerit jäädytti Tikkasen numeron 5 jo Harkimon aikaan, yli 20 vuotta sitten. Hifkissä pelas numerolla 10, useimmiten.
Juu tiedän kyllä koska jäädytys tapahtui, mutta mulle ei vaan aukea, että miksi? :D

Eikö toi halvenna niitä muita jotka on vissiin ihan oikeesti jonkun asteen Jokeri "legendoja"

Siellä roikkuu 43 Jokeri pelin iki-ifk pelaajan numero mukana.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 467
Juu tiedän kyllä koska jäädytys tapahtui, mutta mulle ei vaan aukea, että miksi? :D

Eikö toi halvenna niitä muita jotka on vissiin ihan oikeesti jonkun asteen Jokeri "legendoja"

Siellä roikkuu 43 Jokeri pelin iki-ifk pelaajan numero mukana.
Itse luulen että Hjallis halusi näin ja oli helppo tapa myydä lippuja. Tikkanen vielä Suomi-kiekon legenda niin siinäkin sitä lisäpontta.
 

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 189
Enemmän Jokereilla on jäädytettävää Tikkasen numerossa 5 kuin personan non grata -Kurrin numeron 17 kohdalla. Tikkanen sentään on pelannut yhden kauden Narreissa numerolla 5, kun Kurri ei yhtään (ennen NHL:ää Kurri pelasi numerolla 11 ja NHL:n työsulkukaudella 1994 numerolla 71).
 
Ylös