Helsingin Jokerit ry:n puheenjohtaja Kim Borgström myöntää, että Kurrin asema Jokerit Hockey Club Oy:ssä ”ei näytä ulospäin hyvältä”. Hän ei kuitenkaan sulkisi ovia kiekkolegendalta.
www.is.fi
Muutamia poimintoja tosta tekstistä.
"
Kim Borgströmin mukaan Helsingin Jokerit ry ei kuitenkaan ainakaan toistaiseksi ole katkaisemassa yhteistyötään yhtiön kanssa."
Kyse siis tästä Norilsk Nickel yhtiöstä jonka toimitusjohtaja on Vladimir Potanin. Mielestäni ei näytä kovin hyvältä kun Jokerit RY:n puheenjohtaja puhuu tälläsiä.
"
Se on varmasti totta, että ulospäin Jarin (Kurri) asema ei näytä hyvältä. Mutta esimerkiksi minun henkilökohtainen suhtautuminen Jariin ei ole muuttunut millään tavalla. Hän on mainio hokityyppi, joka tuli Jokereihin ainoastaan tekemään sitä minkä parhaiten osaa – jääkiekkoa siis.
Tässä äärimmäisen valitettavassa maailmanpoliittisessa tilanteessa Jari varmasti miettii rauhassa omia ratkaisujaan, eikä sen vuoksi kommentoi mitään ulospäin.
En itse näe mitään negatiivista Jarin suhteen, Borgström linjaa."
Eli RY:n puheenjohtaja ei näe mitään ongelmaa Kurrin toimissa, puolustelee häntä ja vetää tollain vaivihkaa tän "ei sekoiteta urheilua ja politiikkaa" kortin.
Jari Kurri ei ole edes hyvänen aika tuominnut tätä sotaa.
Mitä olen lukenut noita Jokereita koskevia keskusteluita, niin käytännössä kaikki ovat vaatineet, että Kurri ei jatka ja näiden Kim Borgströmin kommenttien jälkeen myös hänelle huudetaan potkuja aikalailla yhdessä äänessä. Enkä kyllä yhtään ihmettele.