King98
Luottopelaaja
Laidoilla sitten taas on tulivoimaa. Sentteristö toki tärkein.Jokerien eilisen pelin keskikaista.
1. Nikkanen
2. Forslund
3. Mustonen
4. Nalli
Mun papereissa noista on Nikkanen Liiga tason sentteri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laidoilla sitten taas on tulivoimaa. Sentteristö toki tärkein.Jokerien eilisen pelin keskikaista.
1. Nikkanen
2. Forslund
3. Mustonen
4. Nalli
Ei helpota Jokereita yhtään se että tää hupiukko peluuttaa Curryä laidassa ja esim Turusta jonkun KooRisto Pitkäsen ja Mustosen kanssa samassa ketjussaJokerien eilisen pelin keskikaista.
1. Nikkanen
2. Forslund
3. Mustonen
4. Nalli
Mitä se Valtonen oikein säätää? Palkattu sabotööri? Eihän Curry nyt mikään mahtialoittaja ole mutta on sillä sentään Liigakokemusta sentterinä pelaamisesta.Ei helpota Jokereita yhtään se että tää hupiukko peluuttaa Curryä laidassa ja esim Turusta jonkun KooRisto Pitkäsen ja Mustosen kanssa samassa ketjussa![]()
Tän Forslundin piti tehdä Narrifanien mielestä liigassakin 40p.Jokerien eilisen pelin keskikaista.
1. Nikkanen
2. Forslund
3. Mustonen
4. Nalli
Samaa mieltä tuosta, jos puhutaan meidän ulkopuolisten odotuksista...Nimenomaan odotetusti on alkanut. Tomekin tämän kauden epäonnistumista on odotettu jo viime kaudesta lähtien.
Jokereiden ahneus lippujen hinnoissa on jo yksistään sellainen asia, etten voi henkilökohtaisesti toivoa kuin kaikkea pahaa. Esimerkkinä tiistaipäivän Pelicans peliin parhaat sivukatsomon paikat 67€ ja yläkatsomon sivut 37€. Kiinnostavammat pelit sitten vielä kalliimpia, sivukatsomot yli 80€. Kiekko ei kuulu kaikille on tuumanneet Jokereissa.
Niin mää kanssa vähän luulen, että kun Turunen laittoi nimensä sopimukseen ei varmasti ajatellut, että kolmannessa pelissä ketjukaverit on Kristo Pitkänen ja Aleksi Mustonen.Ei helpota Jokereita yhtään se että tää hupiukko peluuttaa Curryä laidassa ja esim Turusta jonkun KooRisto Pitkäsen ja Mustosen kanssa samassa ketjussa![]()
Ilveksen voiton jälkeen tämä on itsellänikin seuraavana toivelistalla.Toki olisi iso nautinto itselle, että putoisivat suoraan takaisin Mestikseen, kun on niin paukutettu sitä mantraa, että Liiga tarvitsee heitä
Korjaan: Anteeksi B-Liigaan.