Soho
Tähtipelaaja
Eli siis Haapala jatkaa Suomessa. Siihen pitää kyllä vastata.No ei tietenkään pärjätä Sveitsiä ja Ruotsia vastaan. Tässä puhutaan nyt Suomen mittapuusta.
Eli siis Haapala jatkaa Suomessa. Siihen pitää kyllä vastata.No ei tietenkään pärjätä Sveitsiä ja Ruotsia vastaan. Tässä puhutaan nyt Suomen mittapuusta.
Tänään on tärkeä peli ja Haapalakin toivottavasti mukana !
On se kummallista että sinäkin kuulet näitä juttuja "varmoista lähteistä" vain sillon kun ne tukevat omaa narratiiviasi.Ihan samat sanat. Lähde on sellainen mistä ei ole mitään syytä epäillä tätä.
Minun ei sinulle tarvitse selitellä yhtään mitään. Älä usko jos et halua.On se kummallista että sinäkin kuulet näitä juttuja "varmoista lähteistä" vain sillon kun ne tukevat omaa narratiiviasi.
Ottelukohtainen soppari nyt on ihan puhdasta paskapuhetta.
Täsmennyksenä tietysti kiinnostaa.. jos tätä vielä jatkaa, että milloin tämä tarjous on esitetty ja onko nimenomaan ensikautta koskien ?Minun ei sinulle tarvitse selitellä yhtään mitään. Älä usko jos et halua.
Joskus talvella. Tilanne on voinut muuttua hyvinkin tässä lähiaikoina, siitä en osaa sanoa. Kommentoin tuota aiempaa tilannetta.Täsmennyksenä tietysti kiinnostaa.. jos tätä vielä jatkaa, että milloin tämä tarjous on esitetty ja onko nimenomaan ensikautta koskien ?
En minä väitä enkä sano.. kuten ystäväni Paavo aina sanoo...
Kiitos. Tämä mielestäni selventää asiaa paljonkin.. katsotaan mitä tapahtuu.Joskus talvella. Tilanne on voinut muuttua hyvinkin tässä lähiaikoina, siitä en osaa sanoa. Kommentoin tuota aiempaa tilannetta.
Kuten myös palkkapyyntö, loukkantumishistoria/terveystilanne nyt noin esimerkkeinä urheilujohtajan näkökulmasta.Pisteet, asema joukkueessa, oma palkkapyynti. Markkinatilanne.
Noistahan se koostuu.
Olisin ehkä viimeisenä Haapalasta huolissani pudotuspeleissä. Kyllä se sieltä tulee, parempi tämä näin päin on että ykkösen takaa on laajalti onnistuttu.Missä tämä jätkä vaeltaa? Jos panos tosipeleissä on tämä, niin eipä ole kummoinen menetys vaikka jatkaisi matkaansa muualle.
Juuri näin. Ässät myös onnistunut hyvin pimentämään fyysisellä pelillä koko meidän ykköstä.Olisin ehkä viimeisenä Haapalasta huolissani pudotuspeleissä. Kyllä se sieltä tulee, parempi tämä näin päin on että ykkösen takaa on laajalti onnistuttu.