Henrik Haapala

Slite

Luottopelaaja
Valtavaa tasonnostoa tarvittaisiin nyt erityisesti Haapalalta ja osittain myös Konnalta. Tänään tosiaan useampi joukkueen edun vastainen ratkaisu, pitäisi pystyä sietämään paremmin omaa tehottomuutta ja pelata nöyrästi silloin, kun oma pistesarake ei kartu. Rotaatiosta resettiä hakemaan kenties?

Poissafoorumilta

Luottopelaaja
Nyt on legendaarista settiä. Onko Blegi törmännyt Singaaliin Lahdessa ja vetänyt 5 tuntia keittoa rannalla hänen kanssaan?
Luulen että olen. Lahtelaiset ovat mukavia ja antoisasta tarjoaa illan. Pitäisi varmaa poistua foorumilta ettei lipsauta enempää mitään.

e. Mitä mä lipsautaisin kun paskaa puhutaan tarkoituksella ”varmana tietona” . Vittu sentään.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Luulen että olen. Lahtelaiset ovat mukavia ja antoisasta tarjoaa illan. Pitäisi varmaa poistua foorumilta ettei lipsauta enempää mitään.

e. Mitä mä lipsautaisin kun paskaa puhutaan tarkoituksella ”varmana tietona” . Vittu sentään.
Eikö Tillu kaivanut tarpeeksi syvältä kirstua?

Beast

Luottopelaaja
Jokatapauksessa jos tapparaan menee takasin, niin unohdan hänet kyllä täysin.. ihan sama vaikka ratkasisikin kullan Ipalle.. niin mulle on ilmaa. Tulee kuntouttamaan itsensä hyvälle tasolle ja sitten jos vaihtaa takaisin naapuriin..

Itse näin lempääläisenä sanon, että voi voi... mutta joo pelakkoon tämän kauden alta pois.

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Jokatapauksessa jos tapparaan menee takasin, niin unohdan hänet kyllä täysin.. ihan sama vaikka ratkasisikin kullan Ipalle.. niin mulle on ilmaa. Tulee kuntouttamaan itsensä hyvälle tasolle ja sitten jos vaihtaa takaisin naapuriin..

Itse näin lempääläisenä sanon, että voi voi... mutta joo pelakkoon tämän kauden alta pois.

Mää en mitenkään jaksa uskoa että Henkka palaisi Tapparaan ainakaan vielä vaikka myönnettäköön että harvaa asiaa minä yhtä paljon jääkiekon saralla toivon. Mutta jotenkin näen asian kovin kaukaisena, toki jos täällä on jollakulla oikeaa tietoa niin antaa palaa kiertelemättä.

Toutain

Luottopelaaja
Mää en mitenkään jaksa uskoa että Henkka palaisi Tapparaan ainakaan vielä vaikka myönnettäköön että harvaa asiaa minä yhtä paljon jääkiekon saralla toivon. Mutta jotenkin näen asian kovin kaukaisena, toki jos täällä on jollakulla oikeaa tietoa niin antaa palaa kiertelemättä.

Ei ole.

Blegi tuossa vihjaili, että ulkomaille, (jos nyt jollekin jäi epäselväksi).

Mutta katsellaan sitä sitten...

Beast

Luottopelaaja
Sen ymmärrän jos ulkomaille lähtee. Jos kokoajan vaihtaa samassa kaupungissa pukuhuoneesta toiseen niin sellaista en ymmärrä. Vaikka olenhan hieman vanhanaikainen..

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Ei ole.

Blegi tuossa vihjaili, että ulkomaille, (jos nyt jollekin jäi epäselväksi).

Mutta katsellaan sitä sitten...

Luulen että tuo pitää paikkansa mutta turha sitä on teikäläistenkään tässä kohtaa murehtia. Henkka voi sitten palata meille sieltä ulkomaan rahastuskiertueelta sellaisella last dance-teemalla, voi kuinka me sinua kaivataan.

B

Luottopelaaja
Viime kaudella playoffeissa 11 peliin 9 pojoa pää kainalossa kantaen joukkuetta repparissa. Saman verran kun kapteeni teki pelatessaan kolme peliä enemmän. Nyt 6 peliä 0+0 ja ei taida isompia vammoja olla? Runkosarjassa kuitenkin huikea ja ei mikään keltanokka playoffeissa.

Mikä on?

tynamo

Luottopelaaja
Ihan sama, missä Haapala ensi kaudella smirklaa, mutta tämän hetken tekeminen on järkyttävää paskaa. Pelasi eilen ottelun lopussa yhden näkyvästi hyvän vaihdon pitämällä kiekkoa ja perään paineistamalla Pelicans-pelaajaa, jotta tämä ei pääse avaamaan nopeasti. Muuten täysin näkymätön - ainakin hyvässä. Paikkoja on ollut pudotuspeleissä, mutta todella heikkoa viimeistelyä.

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Jos Henkka ei ole rikki, kuten täällä monet uskovat, niin mikä mättää?

Pisteistä voi ehkä olla huolissaan, mutta itse olen enemmän huolissani asenteesta. Mies painoi marraskuun tiistaissa sata lasissa pitkin kulmia ja nyt mennään sukkasillaan. Elekielestä olen näkevinäni ettei ole draivi päällä.

Ja eihän noin kokeen pelimiehen pää voi mennä jumiin jos nyt Ässien painisarjassa ei tehoja tule.

En edelleenkään suosu uskomaan, että säästelisi ensi kauteen.

M22

Luottopelaaja

Slite

Luottopelaaja
Voi Henkka, mitä sinä oikein nyt mietit? Tilaisuus kävellä ylivoimalla suoraan maalille tai antaa Tuulolan laittaa takatolpalta sisään, mutta heität kiekon takaviistoon ihan mihin sattuu ja kurvaat maalin taakse? Mitä ihmettä?

Lima

Luottopelaaja
Jos Suomi ei pysty pelaamaan, niin Henkka ehdottomasti toiseen ylivoimakenttään pelinpyörittäjän paikalle jakelemaan syöttöjä Ikoselle. Menee Kontiolan ylivoimakentässä hukkaan nykyisellä paikalla neliön keskellä. Tai jos siinnä kentässä pelaa, niin Nymanin tilalle ja peli pyöritetään Henkan kautta. Kontiolat ja Nymanit saa sitten laukoa henkan syötöistä.

Jos Suomi ei pysty pelaamaan, niin Henkka ehdottomasti toiseen ylivoimakenttään pelinpyörittäjän paikalle jakelemaan syöttöjä Ikoselle. Menee Kontiolan ylivoimakentässä hukkaan nykyisellä paikalla neliön keskellä. Tai jos siinnä kentässä pelaa, niin Nymanin tilalle ja peli pyöritetään Henkan kautta. Kontiolat ja Nymanit saa sitten laukoa henkan syötöistä.
Varsinkin kun/jos Räty tulee takaisin.